|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Ako pritiahnuť a udržať tých správnych zamestnancov?
Budovanie zamestnávateľskej značky je dôležitým faktorom pre efektívny nábor a udržanie kvalitných zamestnancov vo firmách.
Zdieľať
Dušan Káčer Foto: Excellent Training
Bratislava 31. augusta (OTS) - Budovanie zamestnávateľskej značky je dôležitým faktorom pre efektívny nábor a udržanie kvalitných zamestnancov vo firmách. Čo je Employer Branding a prečo ho potrebujeme?
Je to profesionálna marketingová komunikácia zameraná na oslovovanie vhodných kandidátov na jednotlivé pracovné pozície a udržanie zamestnancov v pracovnom procese.
Jeho nutnosť vyplýva z toho, že dnes už nestojí otázka či sa zamestnám, ale u koho sa zamestnám. Ľudia preferujú značky už aj pri zamestnaní a zmene zamestnania.
Aký je prvý krok pre realizáciu Employer Brandingu?
Prieskum vnímania zamestnávateľskej značky.
Prečo je potrebné mať prieskum a akú metódu prieskumu zvoliť?
Jedine kvalitný prieskum Vám ukáže ako ste na tom ako zamestnávateľská značka. Kvalitný prieskum = Správny marketing mix
Výber je vždy na Vás, no my odporúčame Colormind s použitím CWAT. Ide o jednoduchú metódu, pri ktorej odpovedáte na otázky výberom 3 farieb.
CWAT – Colour – Word Association TechniqueFarebno – slovná asociačná technika Foto: Excellent Training
CWAT – Colour – Word Association Technique
Farebno – slovná asociačná technika
Prečo použiť CWAT?
• Presná diagnostika na úrovni podvedomej asociácie (bypass racionálneho myslenia)
• Predpovedá trendy
• Nastavenie na základe individuálnych potrieb
• Časová nenáročnosť pre respondentov
• On-line prostredie
• Rýchle vyhodnotenie
• Zrozumiteľnosť výsledkov
• Finančná dostupnosť
Čo môžete od prieskumu očakávať, ako aj modelový prieskum nájdete TU.
Viac nielen o Employer Brandingu , ale aj o získavaní pracovnej sily sa dozviete už 29. Septembra 2016 na Prvej regionálnej konferencii najvýznamnejších zamestnávateľov regiónu Nitra!
Pre viac info píšte na semancova@ext.sk
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR