|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Ako podporiť prísun kreatívnych myšlienok pri marketingových aktivitách?
Poznáte ten pocit, keď potrebujete vymyslieť niečo kreatívne a vôbec sa vám to nedarí?
Zdieľať
Žiadny z nápadov sa vám nezdá dostatočne dobrý a iba zúfalo hladíte do steny? Nie ste v tom sami a každý, koho práca má určitý kreatívny rozmer to určite dobre pozná!
Pripravili sme pre vás niekoľko základných myšlienkových vzorcov, ktoré vám pomôžu v prípade, ak máte záujem o kreatívne kampane na sociálnych sieťach, ktoré vám budú prinášať výsledky.
Koľko reklamných kampaní si dokážete len tak vybaviť z pamäti? Sme presvedčení, že ich bude určite aspoň niekoľko, no zamysleli ste sa nad tým, prečo vám napadli práve tieto? Stavíme sa, že hlavným dôvodom, prečo vám určitá reklama utkvie v pamäti je vyvolanie emócie. Či už vás potešila, vystrašila, dojala alebo nebodaj vyvolala pohoršenie, jedno je isté, vďaka emócii a kreativite ste si ju zapamätali. Napokon, aj viaceré výskumy v tejto oblasti naznačujú, že kreatívne reklamné kampane sú veľmi spoľahlivým nástrojom pre marketingových špecialistov, len ich treba vedieť správne využiť.
Za mnohými úspešnými reklamnými kampaňami sú hodiny tvrdej práce a desiatky či stovky dobrých nápadov a námetov. Ak aktuálne neviete nič vymyslieť a zápasíte s kreatívnym blokom, určite sa nenechajte odradiť. Skúste niektoré z nižšie uvedených vzorcov, ktoré vašu myseľ a kreativitu vhodne nasmerujú.
Transformácia
Pozrite sa na produkt alebo promovanú službu z iného uhla pohľadu, ako je obvyklé. Nenechajte sa obmedzovať iba tým, ako nad určitým produktom ľudia rozmýšľajú. Môžete napríklad v rámci kreatívnej kampane ukázať, že aj pracovné čižmy môžu byť typom obuvi, ktorým sa bude nositeľ hrdiť.
Nájdite unikátnu vlastnosť
Kreatívnu kampaň môžete iba ťažko vytvoriť bez toho, aby ste identifikovali aspoň jednu unikátnu vlastnosť produktu či propagovanej služby. Tým, že je niečo najlacnejšie asi už len tak ľahko neohúrite, preto skúste nájsť jedinečný dôvod iného charakteru, ktorý je tým správnym impulzom ku kúpe.
Ponúknite riešenie problému
Na ceste ku kreatívnym myšlienkam skúste pristúpiť aj z opačného konca. Zamerajte sa na to, aký problém daný produkt rieši a pokúste sa toto riešenie komunikovať nápaditým spôsobom.
Motivujte k akcii
nezabúdajte na tú správnu motiváciu. Vždy sa zameriavajte na to, akým spôsobom budete cieľovú skupinu v rámci kampane motivovať k akcii. Nemusí ísť len o kúpu konkrétneho produktu. Práve naopak, môžete zorganizovať špeciálny event, napríklad pre prenájom ateliéru v Bratislave, ktorý záujemcov o produkty doslova vtiahne do deja. Aktívna účasť na podobných podujatiach výrazne podporuje povedomie o značke a zároveň na dlhý čas zachová v účastníkovi určitú emóciu.
Rusko sa ujme predsedníctva v Bezpečnostnej rade OSN, Kuleba to označil za „zlý vtip“
Rusko zadržalo amerického reportéra z podozrenia na špionáž, pri odsúdení mu hrozí 20 rokov väzenia