![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Ako nám vklad do firemnej kultúry priniesol nárast o 9%
Dôležitým faktorom ovplyvňujúcim firemnú kultúru je angažovanosť zamestnancov firmy. Podľa najnovšieho prieskumu inštitútu Gallup je len 13% zamestnancov angažovaných v práci. ...
Zdieľať

Aký potenciál by mala firma, ktorej zamestnanci by boli 100% angažovanými? Predstavte si, aký hospodársky výsledok by mohla takáto firma dosiahnuť?
Keď chceme rozvíjať firemnú kultúru, potrebujeme ju poznať. Jedným zo zdrojov poznania môže byť aj prieskum angažovanosti zamestnancov. Prieskum realizovaný v SLSP bol zameraný na rôzne oblasti života firmy ako napríklad dôvera v top manažment, dôvera priamemu nadriadenému, porozumenie za čo som odmeňovaný, spravodlivé hodnotenie výkonu, vlastný rozvoj, tímová práca, kolegovia, procesy a kvalita, možnosť povedať si vlastný názor a pod.
Dôležitým prvkom je nastavenie komunikácie pri všetkých HR aktivitách nevynímajúc prieskum angažovanosti. Ako nám môže pomôcť dobre nastavená komunikácia? Z našej skúsenosti je to hlavne zaujať zamestnancov, aby sme vzbudili potrebu zapojiť sa, komunikovať čo sa podarilo a tak zdieľať pozitívnu skúsenosť vo firme.
Po prieskume, ktorý sme realizovali v minulosti sme sa zamerali na oblasti ako komunikácia v banke – mať informovaných zamestnancov, podporiť otvorenú komunikáciu, začať s inovatívnymi a progresívnymi formami rozvoja a rozšírenie priestoru pre rôznorodosť. Najviac sa nám osvedčili aktivity kde spoločným menovateľom bola dobrovoľnosť (napriek tomu je účasť vysoká a stále rastie), aktivity osobné nie formálne, zapojenie top manažérov do neformálnych aktivít so zamestnancami.
„Ako nám vklad do firemnej kultúry priniesol nárast o 9%? “ bude jednou z tém workshopu Rozvoj firemnej kultúry, interná komunikácia, ktorý sa uskutoční 21.11.2013 v Bratislave.

Má skúsenosti s nastavovaním adaptačného procesu pre rôzne cieľové skupiny (vrátane merania a vyhodnocovania), tvorbou školení tvrdých a mäkkých zručností (nevynímajúc e-learningové školenia) a zároveň so samotným preškoľovaním obchodnej siete predajcov, so zostavovaním tréningových plánov a zabezpečovaním priebežného rozvoja zamestnancov banky. Podieľa sa na prieskume angažovanosti zamestnancov a to pri nastavovaní komunikácie a príprave akčných plánov. Tiež vyvíja aktivity na podporu firemnej kultúry.
Koordinuje rozpočet vzdelávania v banke, kontinuálne vzdelávanie predstavenstva banky, rozvojové programy pre manažérov a špecialistov. Zastrešuje assessment a development centrá, koučing predajcov korporátnej siete, či teambuldingové aktivity pre zamestnancov.
So svojim tímom prináša alternatívne spôsoby vzdelávania v banke, ktorých spoločným menovateľom je prepájanie inovácie, rôznorodosti a iniciatívy samotných zamestnancov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR