![]() |
Ochorenie COVID-19 mimoriadnym spôsobom zasiahlo naše životy či už po profesionálnej, alebo súkromnej stránke.
Na základe bezpečnostných opatrení jednotlivých štátov sa množstvo vecí presunulo do online prostredia, čo hralo do karát pre online reklamu jednotlivých firiem či obchodov.
Tie však z dôvodu znižovania výdavkov častokrát rozhodli zastaviť svoje reklamy na internete, čo sa v konečnom dôsledku ukázalo ako nie príliš rozumný nápad.
V období, keď bola väčšina firiem a obchodov zatvorených, klesli ceny reklamy na internete na svoje historické minimá.
Cena za reklamu na sociálnej sieti Facebook či Instagram klesala počas prvých mesiacov pandémie o viac než 40 percent.
Tým, že väčšina kampaní bola pozastavených, mohla vaša online reklama získať oveľa väčší dosah.
Firmy, ktoré nechali bežať svoje reklamné kampane aj počas prvej vlny pandémie, spravili v konečnom dôsledku dobre a ukázali smer, ktorým bude reklama smerovať.
Koronakríza okrem iného ukázala aj to, že reklama na internete je skutočne smer, na ktorý by sa mala zamerať väčšina firiem.
Z hľadiska bezpečnosti sa totiž množstvo práce presunulo do online prostredia a internetový predaj nabral na obrátkach viac než kedykoľvek predtým.
Ak teda rozmýšľate posunúť svoj biznis na ďalší level, tak práve internetový predaj a online reklama môže byť tým pravým pre vás.
Na transformáciu vášho biznisu už pravdepodobne nebude ideálnejší čas a kto túto vlnu nezachytí, môže mať v budúcnosti pomerne veľký problém.
Dosah takejto reklamy môžete dnes organicky zvýšiť niekoľkými jednoduchými spôsobmi:
Zdroj obrázka:
Vizilla / Shutterstock.com
©2005-2025 Denník 24hodin | Webdesign by WEBkomplex.sk |