![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
23. júna 2017
Ako komunikovať so Sociálnou poisťovňou po 1. júli
Od 1. júla tohto roka sa zavádza povinná komunikácia právnických osôb a orgánov verejnej moci elektronickou formou, t.j. prostredníctvom elektronických ...
Zdieľať

Výkazy poistného, registračných listov fyzickej osoby, registračných listov zamestnávateľa sa aj po 1. júli naďalej podávajú cez webový portál SES SP. Zamestnávatelia, poskytovatelia zdravotnej starostlivosti, fyzické a právnické osoby a súdni exekútori, ktorí komunikujú s poisťovňou prostredníctvom SES SP, sú podľa zákona o e-Governmente oprávnení komunikovať s poisťovňou bez zmeny do 31. januára 2018.
Ako informoval TASR hovorca Sociálnej poisťovne (SP) Peter Višváder, Systém elektronických služieb SP bol budovaný a vyvíjaný na základe požiadaviek zamestnávateľov, v snahe čo najviac zjednodušiť a zefektívniť zákonom stanovené povinnosti. Aj po 1. júli je stálou platformou, so zachovaním všetkých kontrolných mechanizmov, ako napríklad online kontrola podávaných výkazov a registračných listov.
"Upozorňujeme zamestnávateľov a ostatných klientov využívajúcich elektronické služby SES, aby nezasielali dokumenty prostredníctvom elektronických schránok na portáli slovensko.sk, keďže takto zaslané dokumenty neprejdú všetkými kontrolami dostupnými v SES, sú spracúvané manuálne," doplnil Višváder.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR