|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Ako dobre poznáte svojho zákazníka?
Ceste a poznaniu zákazníka sa venovala konferencia Inovácie v retailovej analytike, ktorá sa uskutočnila 4.10.2016 v Bratislave
Zdieľať
Ceste a poznaniu zákazníka sa venovala konferencia Inovácie v retailovej analytike, ktorá sa uskutočnila 4.10.2016 v Bratislave Foto: Pygmalios
Bratislava 5. októbra (OTS) - Napríklad koľkokrát prešiel okolo výkladu, než vstúpil. Ceste a poznaniu zákazníka sa venovala konferencia Inovácie v retailovej analytike, ktorá sa uskutočnila včera 4.10.2016 v Bratislave. Koľko utrácate za analytické nástroje e-shopu a aké sú jeho tržby v porovnaní s vašou sieťou predajní? V on-line prostredí viete o zákazníkovi (takmer) všetko, nastavujete všemožné parametre a zmeny vidíte skoro okamžite. V reálnom svete kamennej predajne zostáva váš zákazník anonymný až pokým nenakúpi a aj to musí použiť vernostnú a platobnú kartu. Účinok zmeny alebo redizajnu predajne sledujete až s veľkým časovým odstupom.
Sledujte príbeh vášho zákazníka
„Dalo by sa povedať, že sci-fi sa v retailovom prostredí stáva realitou. Pomocou senzorov, robustných databázových a technologických riešení, ktoré sú i v porovnaní so svetom novátorské, dokážeme získať relevantné podklady pre rozhodovanie retailoveho manažmentu,“ povedal počas konferencie Inovácie v retailovej analytike Michal Tomčík, Director of Business Development spoločnosti Pygmalios. „Do praxe prichádzajú nové metriky a nástroje. Riešenie Pygmalios Analytics dnes dokáže presne zmerať to, čo ste doteraz intuitívne odhadovali. Riadenie na základe kvalitných dát má preukázateľný vplyv na zvýšenie tržieb a spokojnosť zákazníkov,“ dodal M. Tomčík.
„Ak by som mal zjednodušene charakterizovať in-store analytiku, tak môžem povedať, že manažuje cestu
Foto: Pygmalios
zákazníka. Platí okrídlená veta, že ak nevieme niečo odmerať, tak to nevieme ani manažovať. Sledujeme preto príbeh, cestu zákazníka v obchode, ba dokonca aj tok potenciálnych zákazníkov pred obchodom. Veď aj zmena vo výklade, v dizajne predajne alebo letáková akcia majú vplyv na jej zaľudnenosť a my vieme odmerať aký,“ zdôraznil Milan Novota, Director of Product & Engineering firmy Pygmalios, ktorá o.i. získala prestížne ocenenie Podnikateľský nápad roka 2014.Nájdite v šume signál
Retaileri často majú množstvo údajov, ale v rôznych formátoch a formách, ktoré nevedia analyzovať a interpretovať ako celok. Pritom kľúčom k úspechu je práve interpretácia dát. Digitálny retailer dnes musí vedieť aj zo šumu vyťažiť užitočné údaje. Napríklad kedy sú nákupné špičky a či si blízke prevádzky navzájom nekanibalizujú návštevnosť. Analytika v reálnom čase je predpokladom pre nástup retailu novej generácie. Buďte jeho súčasťou.
Viac informácií k tejto téme nájdete na www.pygmalios.com.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR