|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Aké horúce novinky v HR na nás čakajú túto sezónu
17. marca 2016 budú počas doobednej konferencie a poobedných workshopov predstavené najaktuálnejšie trendy zo sveta HR. Spíkrami sú každoročne zástupcovia renomovaných firiem a nebude tomu inak ani teraz. S ...
Zdieľať
Bratislava 4. marca (OTS) - 17. marca 2016 budú počas doobednej konferencie a poobedných workshopov predstavené najaktuálnejšie trendy zo sveta HR. Spíkrami sú každoročne zástupcovia renomovaných firiem a nebude tomu inak ani teraz. S odborníkmi v obore sa stretneme nie len na pódiu, ale aj v publiku, keďže účastníkmi podujatia sú predovšetkým riaditelia a manažéri spoločností.
Takto vyzerá ochutnávka spíkrov a tém marcovej konferencie od HR Development Academy:
„Naša spoločnosť prešla za posledné desaťročie mnohými významnými zmenami. Tou najkľúčovejšou bolo otvorenie trhu s energiami a s tým spojený narastajúci tlak konkurencie. Významná bola zmena spoločnosti SPP z holdingovej na obchodnú spoločnosť a rovnako i zmena akcionárskej štruktúry.
Všetky tieto zmeny priniesli do našej firemnej kultúry potrebu klásť ešte väčší dôraz na zákazníka, byť iniciatívnejší, profesionálny, prinášať nové nápady, byť flexibilný. Spoliehať sa iba na silu značky už nestačí. Ak chceme zostať lídrom na slovenskom trhu v oblasti energetiky aj po všetkých zmenách, musíme sa všetci správať a myslieť ako obchodníci.
Naším cieľom je meniť zabehnuté správanie, postupne meniť firemnú kultúru cez posilnenie zákazníckej orientácie, zmeniť postoje a správanie zamestnancov cez zvýšenie angažovanosti, motivácie a stabilizácie zamestnancov.
O premenách správania, zmene nastavenia, komunikácií hodnôt a podpore vyžadovaného správania je prezentácia: Transformácia firemnej kultúry – Ako sa z plynárov stavajú obchodníci.“
Vladislav Leško, konzultant/tréner a jeho téma:
Môj tím – pohľad za oponu. Balance management v rozvoji tímov.
Nestresujte ak Vám tieto otázky nakreslili vrásky na čele. Ako jednotlivec tak aj tím má svoje zákonitosti správania. Podlieha vplyvom, ktoré si často ani neuvedomujeme.
Sebauveomenie, sebariadenie, sebamotivácia, sociálne uvedomenie a interpersonálne zručnosti charakterizujú správanie a chovanie sa ako jednotlivcov tak aj tímov.
Príďte sa s nami pozrieť za oponu tímového správania. Poodhaliť súvislosti medzi „Ja“ a „My“.
Pohľad Balanamanagementu pre rozvoj tímov Vám prinesie inšpiráciu, nasmeruje pohľad a možno aj položí tie správne otázky. A spoločne skúsime odpovedať napríklad na tieto:
Poznám svoju vlastnú tímovú hodnotu, svoj skutočný príspevok do Vášho tímu?
Kto ťahá za kratší koniec? Ja alebo môj tím?
Teším sa na spoločné zdieľanie Vašich zážitkov z odpovedí.“
Vnímanie zamestnávateľskej značky - marketingový prieskum, ktorý Vás odlíši
„Employer Branding ako pojem sa objavuje v raných 90. rokoch 20. storočia a reaguje na „War of Talent" a následnú odbornú diskusiu implementácie Talent Manažmentu do firemných kultúr obchodných spoločností. Talent je v 90. rokoch 20. storočia ako nedostatkový tovar rozchytaní headhunterskou komunitou a stáva sa nedostatkovou komoditou. Výsledkom tejto bubliny je vysoká cena kandidátov a neudržateľné pracovné zmluvy.
Tento trend sa prenáša aj do nižších pozícií. Zvyšuje obstarávaciu cenu kandidátov, fluktuáciu a konečnú frustráciu z nesprávneho "draftu“.
Employer Branding je reakciou vo forme marketingu, ktorý má pritiahnuť interným výberom tých správnych ľudí na tie správne pracovné pozície za prijateľných podmienok pre obe strany a úplne iných nákladoch na obsadenie pozície. Tento typ marketingu je zároveň súčasťou strategickej marketingovej komunikácie a môže sa stať dôležitým atraktorom v procese získavania nových zákazníkov.
Viac o tom ako správne naštartovať svoju Employer Branding Stratégiu sa dozviete na našom workshope. Ukážeme Vám na prípadovej štúdií v niekoľkých etapách jednotlivé kroky, ako môžete postupovať. Odhalíme metódy prieskumu a dáme Vám možnosť urobiť možno prvý krok k naštartovaniu vlastnej stratégie, aby sa nábor zmenil na výber.“
Všetkých spíkrov a ich témy nájdete na www.hrda.sk.
Konferencia HR Development Academy: Rozvoj ľudských zdrojov 2016 už 17.marca!
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Takto vyzerá ochutnávka spíkrov a tém marcovej konferencie od HR Development Academy:
Foto: Ľubomíra Radosová
Ľubomíra Radosová, riaditeľka sekcie ľudských zdrojov v spoločnosti SPP:„Naša spoločnosť prešla za posledné desaťročie mnohými významnými zmenami. Tou najkľúčovejšou bolo otvorenie trhu s energiami a s tým spojený narastajúci tlak konkurencie. Významná bola zmena spoločnosti SPP z holdingovej na obchodnú spoločnosť a rovnako i zmena akcionárskej štruktúry.
Všetky tieto zmeny priniesli do našej firemnej kultúry potrebu klásť ešte väčší dôraz na zákazníka, byť iniciatívnejší, profesionálny, prinášať nové nápady, byť flexibilný. Spoliehať sa iba na silu značky už nestačí. Ak chceme zostať lídrom na slovenskom trhu v oblasti energetiky aj po všetkých zmenách, musíme sa všetci správať a myslieť ako obchodníci.
Naším cieľom je meniť zabehnuté správanie, postupne meniť firemnú kultúru cez posilnenie zákazníckej orientácie, zmeniť postoje a správanie zamestnancov cez zvýšenie angažovanosti, motivácie a stabilizácie zamestnancov.
O premenách správania, zmene nastavenia, komunikácií hodnôt a podpore vyžadovaného správania je prezentácia: Transformácia firemnej kultúry – Ako sa z plynárov stavajú obchodníci.“
Vladislav Leško, konzultant/tréner a jeho téma:
Môj tím – pohľad za oponu. Balance management v rozvoji tímov.
Foto: Vladislav Leško
„Aj Vy si myslíte že naozaj poznáte svoj tím? Napadlo Vás spýtať sa čo je skutočným hnacím motorom Vášho tímu? Alebo naopak, čo je jeho najväčšou brzdou? Odhalili ste kde sa generuje energia tímu? A viete vôbec aká je tá energia a koľko jej potrebujete v procese zmien? Ste vôbec pripravení na zmeny? Nestresujte ak Vám tieto otázky nakreslili vrásky na čele. Ako jednotlivec tak aj tím má svoje zákonitosti správania. Podlieha vplyvom, ktoré si často ani neuvedomujeme.
Sebauveomenie, sebariadenie, sebamotivácia, sociálne uvedomenie a interpersonálne zručnosti charakterizujú správanie a chovanie sa ako jednotlivcov tak aj tímov.
Príďte sa s nami pozrieť za oponu tímového správania. Poodhaliť súvislosti medzi „Ja“ a „My“.
Pohľad Balanamanagementu pre rozvoj tímov Vám prinesie inšpiráciu, nasmeruje pohľad a možno aj položí tie správne otázky. A spoločne skúsime odpovedať napríklad na tieto:
Poznám svoju vlastnú tímovú hodnotu, svoj skutočný príspevok do Vášho tímu?
Kto ťahá za kratší koniec? Ja alebo môj tím?
Teším sa na spoločné zdieľanie Vašich zážitkov z odpovedí.“
Foto: Dušan Káčer
Dušan Káčer vie ako je dôležitý Employer Branding, preto prichádza s témou: Vnímanie zamestnávateľskej značky - marketingový prieskum, ktorý Vás odlíši
„Employer Branding ako pojem sa objavuje v raných 90. rokoch 20. storočia a reaguje na „War of Talent" a následnú odbornú diskusiu implementácie Talent Manažmentu do firemných kultúr obchodných spoločností. Talent je v 90. rokoch 20. storočia ako nedostatkový tovar rozchytaní headhunterskou komunitou a stáva sa nedostatkovou komoditou. Výsledkom tejto bubliny je vysoká cena kandidátov a neudržateľné pracovné zmluvy.
Tento trend sa prenáša aj do nižších pozícií. Zvyšuje obstarávaciu cenu kandidátov, fluktuáciu a konečnú frustráciu z nesprávneho "draftu“.
Employer Branding je reakciou vo forme marketingu, ktorý má pritiahnuť interným výberom tých správnych ľudí na tie správne pracovné pozície za prijateľných podmienok pre obe strany a úplne iných nákladoch na obsadenie pozície. Tento typ marketingu je zároveň súčasťou strategickej marketingovej komunikácie a môže sa stať dôležitým atraktorom v procese získavania nových zákazníkov.
Viac o tom ako správne naštartovať svoju Employer Branding Stratégiu sa dozviete na našom workshope. Ukážeme Vám na prípadovej štúdií v niekoľkých etapách jednotlivé kroky, ako môžete postupovať. Odhalíme metódy prieskumu a dáme Vám možnosť urobiť možno prvý krok k naštartovaniu vlastnej stratégie, aby sa nábor zmenil na výber.“
Všetkých spíkrov a ich témy nájdete na www.hrda.sk.
Konferencia HR Development Academy: Rozvoj ľudských zdrojov 2016 už 17.marca!
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR