|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
31. januára 2011
Akcionári Carrefouru údajne pripravujú rozdelenie skupiny
Akcionári francúzskej maloobchodnej skupiny Carrefour uvažujú o jej rozčlenení na tri osobitné spoločnosti a umiestnení ich akcií na burzu. Informoval o tom v pondelok francúzsky denník Le ...
Zdieľať
Foto: SITA/APPARÍŽ 31. januára (WEBNOVINY) - Akcionári francúzskej maloobchodnej skupiny Carrefour uvažujú o jej rozčlenení na tri osobitné spoločnosti a umiestnení ich akcií na burzu. Informoval o tom v pondelok francúzsky denník Le Figaro. Predbežnú dohodu možno podľa denníka očakávať na zasadnutí vedenia skupiny 2. marca. Plánované odčlenenie sa týka divízie diskontného predaja Dia a realitnej spoločnosti Carrefour Property, ktorá vlastní väčšinu predajných miest skupiny v piatich európskych krajinách.
Francúzska maloobchodná skupina Carrefour sa usiluje o zvýšenie návratnosti pre akcionárov po tom, čo minulý rok dvakrát varovala pre možnosťou zníženia zisku. Druhý najväčší maloobchodný predajca na svete podľa tržieb minulý rok v septembri zverejnil plán reštrukturalizácie svojich európskych supermarketov za 1,5 mld. eur. Plán je súčasťou komplexnej stratégie, od ktorej si spoločnosť do roku 2015 sľubuje dvojnásobný nárast zisku.
Spoločnosť Carrefour pôsobila aj na slovenskom trhu, kde prevádzkovala štyri hypermarkety. Tie kúpilo a od 1. marca 2008 prevádzkuje konzorcium spoločností ECM Group N.V. a I.C.S., a.s. Spomínané hypermarkety sú však i naďalej v prevádzke pod značkou Carrefour, a to na základe franchisingu.
Francúzska maloobchodná skupina Carrefour sa usiluje o zvýšenie návratnosti pre akcionárov po tom, čo minulý rok dvakrát varovala pre možnosťou zníženia zisku. Druhý najväčší maloobchodný predajca na svete podľa tržieb minulý rok v septembri zverejnil plán reštrukturalizácie svojich európskych supermarketov za 1,5 mld. eur. Plán je súčasťou komplexnej stratégie, od ktorej si spoločnosť do roku 2015 sľubuje dvojnásobný nárast zisku.
Spoločnosť Carrefour pôsobila aj na slovenskom trhu, kde prevádzkovala štyri hypermarkety. Tie kúpilo a od 1. marca 2008 prevádzkuje konzorcium spoločností ECM Group N.V. a I.C.S., a.s. Spomínané hypermarkety sú však i naďalej v prevádzke pod značkou Carrefour, a to na základe franchisingu.