|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
DHL eCommerce Day 2015 Foto: Martin Zilka/PhotoMartini.com
Bratislava 10. júla (OTS) - „V súčasnosti je online len 39% ľudí na celej Zemi, avšak budúcnosť máme pred dverami. Predpokladá sa, že do roku 2020 bude všetkých 8 miliárd ľudí online a staneme sa internetovou populáciou.“ – odznelo na konferencii DHL eCommerce Day 2015. Čo to znamená? Ako sa mení nákupné správanie ľudí a čo nám to prinesie?
Technológie menia náš štýl nakupovania
Keď si uvedomíme, že deti sa v dnešnej dobe už od malička hrajú so smartfónom, či tabletom, je prirodzené predpokladať, že tieto technológie budú využívať v krátkej budúcnosti aj na hľadanie informácií a nákup cez internet.
K online transakciám im dopomôžu aj inteligentné hodinky, autá, či domáce spotrebiče. Čoho príkladom je už reálna inteligentná chladnička, ktorá sama nakúpi potraviny dennej spotreby a nechá si ich doviesť a doplniť doručovacou službou.
Prostredie nakupovania sa výrazne zlepšilo
Aj keď si to možno neuvedomujeme, nakupujeme často. Či už sú to potraviny, oblečenie alebo elektronika. V nákupnom procese sa ocitáme aj niekoľkokrát denne a stále viac nákupov robíme práve online.
Je to spôsobené aj tým, že toto nakupovanie je nám bližšie a aj e-shopy sú už jednoduchšie a praktickejšie. V spojení s modernými technológiami a rýchlym pripojením na internet nám umožňujú nakupovať kedykoľvek a kdekoľvek. Avšak ani to nie je všetko.
Nákup tovaru je len 50% spokojnosti zákazníka
Platí, že zákazník je spokojný až po doručení tovaru. Aj keď ste si nakúpili cez váš obľúbený e-shop, budete mať z objednávky radosť až vtedy, keď vám bude doručená v poriadku a dostatočne rýchlo.
Práve preto medzinárodné doručovacie spoločnosti prichádzajú na slovenský trh s novinkami, ktoré sú
Foto: DHL eCommerce Day 2015
zamerané na životný štýl a potreby zákazníkov. „Predstavte si, že by ste si mohli vyzdvihnúť vašu objednávku z e-shopu v deň, ktorý chcete a na mieste, kde budete. Napríklad u vašej kaderníčky, či vedľa potravín, do ktorých chodíte po ceste z práce. Takéto miesto bude označené ako Parcel shop,“ – naznačuje na konferencii DHL eCommerce Day 2015 príchod nových služieb Richard Bebjak z DHL Parcel Slovensko.Parcel Shopov je v Európe už viac ako 3 000 a na Slovensku ich DHL plánuje mať do konca roka 2015 približne 400. Spojením s modernými e-shopmi a klientsky orientovanými doručovacími službami sa v krátkej budúcnosti uľahčí nakupovanie a doručovanie sa stane rýchle a pohodlné.
Aj tieto trendy a novinky odzneli na 1. ročníku konferencie DHL eCommerce Day 2015. Vytvorilo sa tak miesto, kde svoje skúsenosti zdieľali spoločnosti ako Google, Pricemania či Martinus a vzdelávali tak e-commerce komunitu na Slovensku.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR