|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
07. augusta 2020
Aká bude budúcnosť gastroprevádzok po koronavíruse? Rozhodne o tom letná sezóna
Majitelia gastroprevádzok po uvoľnení opatrení súvisiacich s koronavírusom idú do podnikania s veľkými obavami, ale snažia sa s tým vyrovnať a zabojovať ...
Zdieľať
7.8.2020 - Majitelia gastroprevádzok po uvoľnení opatrení súvisiacich s koronavírusom idú do podnikania s veľkými obavami, ale snažia sa s tým vyrovnať a zabojovať o návrat konzumentov späť do prevádzok.
O budúcnosti ich gastroprevádzok rozhodne letná sezóna a aj preto 48 % prevádzok pripravuje pre svojich hostí uvítacie balíčky, napr. darček alebo pozornosť k objednávke. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Mattoni 1873, ktorá ho realizovala medzi 1 200 majiteľmi gastroprevádzok po celom Slovensku.
Z výsledkov prieskumu ďalej vyplynulo, že zákazníci v kaviarňach preferujú minerálku automaticky ku káve, vo fast foodoch očakávajú drink k jedlu zadarmo alebo v reštauráciách tzv. happy hour na nealko.
V rámci odpovedí zas majitelia gastroprevádzok uviedli, že po uvoľnení opatrení preferujú k prvým objednávkam tovar od dodávateľov zadarmo (38 %), resp. mali záujem o výmenu expirovaného tovaru od dodávateľov za nový (47 %). Prevádzky taktiež uviedli, že očakávajú menej návštevníkov (50 %), resp. nižšiu útratu na jedného zákazníka (18 %).
Zdroj: Webnoviny.sk - Aká bude budúcnosť gastroprevádzok po koronavíruse? Rozhodne o tom letná sezóna © SITA Všetky práva vyhradené.
O budúcnosti ich gastroprevádzok rozhodne letná sezóna a aj preto 48 % prevádzok pripravuje pre svojich hostí uvítacie balíčky, napr. darček alebo pozornosť k objednávke. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Mattoni 1873, ktorá ho realizovala medzi 1 200 majiteľmi gastroprevádzok po celom Slovensku.
Z výsledkov prieskumu ďalej vyplynulo, že zákazníci v kaviarňach preferujú minerálku automaticky ku káve, vo fast foodoch očakávajú drink k jedlu zadarmo alebo v reštauráciách tzv. happy hour na nealko.
V rámci odpovedí zas majitelia gastroprevádzok uviedli, že po uvoľnení opatrení preferujú k prvým objednávkam tovar od dodávateľov zadarmo (38 %), resp. mali záujem o výmenu expirovaného tovaru od dodávateľov za nový (47 %). Prevádzky taktiež uviedli, že očakávajú menej návštevníkov (50 %), resp. nižšiu útratu na jedného zákazníka (18 %).
Zdroj: Webnoviny.sk - Aká bude budúcnosť gastroprevádzok po koronavíruse? Rozhodne o tom letná sezóna © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Na železnici v Banskej Bystrici zahynul človek, polícia pre meškanie neodporúčala cestovať vlakom
Na železnici v Banskej Bystrici zahynul človek, polícia pre meškanie neodporúčala cestovať vlakom
<< predchádzajúci článok
Ministerstvo vnútra sa pripravuje na druhú vlnu koronavírusu, rúška by už nemali byť problém
Ministerstvo vnútra sa pripravuje na druhú vlnu koronavírusu, rúška by už nemali byť problém