|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. októbra 2015
Aj proti podvodným telefonickým nákupom sa dá brániť
Najväčšou výhodou telemarketingového nákupu tovaru je ušetrený čas a peniaze. Nakúpiť prostredníctvom telefonického rozhovoru nezaberie viac ako 3-5 minút a zároveň ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Bratislava 15. októbra (TASR) - Najväčšou výhodou telemarketingového nákupu tovaru je ušetrený čas a peniaze. Nakúpiť prostredníctvom telefonického rozhovoru nezaberie viac ako 3-5 minút a zároveň sa spotrebiteľ nemusí fyzicky premiestňovať ku kamennej predajni. Vzhľadom k zníženým predajným nákladom predajcu je navyše väčšinou takto ponúkaný tovar finančne zvýhodnený a cenovo atraktívnejší.Treba však upozorniť aj na výskyt nekalých obchodných praktík niektorých predajcov, ktorí zneužívajú nižšiu nepozornosť kupujúceho, či úmyselne zamlčanie niektorých podstatných skutočností. Niekedy sa môže stať, že do poštovej schránky príde zásielka, na ktorú sa ani dotyčný nepamätá. List sa väčšinou odvoláva na uskutočnený telefonický hovor s objednávkou tovaru. A následne domov začnú chodiť pravidelné balíky, o ktorých adresát nemá ani tušenia. Avšak aj takýmto praktikám sa dá brániť.
"Odporúčame ubezpečiť sa hneď na začiatku telefonického rozhovoru, že hovor je nahrávaný. V prípade, ak by operátor neponúkol možnosť nahratia hovoru, v danom hovore radíme nepokračovať. Seriózne call centrá všetky svoje hovory po súhlase klienta aj nahrávajú. Nahrávka slúži pre ochranu v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru. Pred ukončením hovoru je dobré žiadať o sumarizáciu predajných podmienok, dôkladne si ich vypočuť a nebáť sa na nezrovnalosti telefonického operátora spýtať," radí Ľuboš Pajerský z eCall Slovakia.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR