![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Pondelok 24.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Matej
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Podľa Bohumily Tauchmannovej, riaditeľky spoločnosti INCOMA Slovakia, obchod má možnosť svoju silu v oblasti komunikácie využívať nielen v prospech podnikania, ale aj celej spoločnosti. Ústredná riaditeľka Slovenskej obchodnej inšpekcie Nadežda Machutová poukázala na potrebu a nevyhnutnosť spolupráce všetkých zainteresovaných v rámci celého reťazca.
Svoju významnú úlohu má v tomto aj Úrad verejného zdravotníctva SR, ktorý organizuje, alebo sa podieľa na viacerých projektoch smerujúcich k zdravému životnému štýlu, výchove mládeže v oblasti výživy a vôbec potravinovej gramotnosti. Napríklad projekty Hovorme o jedle alebo Vieme čo jeme? sa u mladých stretli s pozitívnym ohlasom.
Na konferencii zároveň vyhlásili 10. ročník súťaže kreativity v obchode Múza Merkúra 2019.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR