|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Ilustračná snímka. Foto: TASR/AP
Bratislava 24. októbra (TASR) - V silnom konkurenčnom prostredí obchodného trhu na Slovensku majú obchodníci príležitosť usmerňovať trendy spotrebiteľského správania, posúvať hranice a smer komunikácie. Zhodli sa na tom účastníci 20. ročníka konferencie o obchode a marketingu Intraco Special 2019, ktorá sa konala vo štvrtok v Bratislave.Podľa Bohumily Tauchmannovej, riaditeľky spoločnosti INCOMA Slovakia, obchod má možnosť svoju silu v oblasti komunikácie využívať nielen v prospech podnikania, ale aj celej spoločnosti. Ústredná riaditeľka Slovenskej obchodnej inšpekcie Nadežda Machutová poukázala na potrebu a nevyhnutnosť spolupráce všetkých zainteresovaných v rámci celého reťazca.
Svoju významnú úlohu má v tomto aj Úrad verejného zdravotníctva SR, ktorý organizuje, alebo sa podieľa na viacerých projektoch smerujúcich k zdravému životnému štýlu, výchove mládeže v oblasti výživy a vôbec potravinovej gramotnosti. Napríklad projekty Hovorme o jedle alebo Vieme čo jeme? sa u mladých stretli s pozitívnym ohlasom.
Na konferencii zároveň vyhlásili 10. ročník súťaže kreativity v obchode Múza Merkúra 2019.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR