|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Aj kamenné obchody bez vlastného e-shopu môžu ťažiť z rastúcej obľuby internetového nakupovania
Tagy: PR
Popularita internetového nakupovania sa v posledných rokoch rýchlo zvyšuje a dnes už je bežnou súčasťou života ľudí aj na Slovensku. Z jeho rozvoja však môžu ťažiť aj lokálne kamenné ...
Zdieľať
26.9.2022 (Webnoviny.sk) - Popularita internetového nakupovania sa v posledných rokoch rýchlo zvyšuje a dnes už je bežnou súčasťou života ľudí aj na Slovensku. Z jeho rozvoja však môžu ťažiť aj lokálne kamenné prevádzky. Zákazníci internetových obchodov totiž stále častejšie využívajú na vyzdvihnutie objednaného tovaru sieť odberných miest. Tá poskytuje množstvo výhod nielen zákazníkom, ktorí nakupujú on-line, ale aj samotným obchodníkom, ktorí sa do siete zapoja. Ľahko tak rozšíria svoje podnikanie a získajú nových zákazníkov.
Zriadenie odberného miesta má pre kamenné obchody viacero výhod. Podľa kuriérskej spoločnosti DPD, ktorá prevádzkuje sieť odberných miest Pickup, si takýmto spôsobom obchodníci môžu jednoducho rozšíriť oblasť svojho podnikania a získajú nových zákazníkov. "Z našich skúseností vieme, že počet zákazníkov, ktorí navštívia obchod po zriadení odberného miesta Pickup sa zvýši v priemere približne o 15 percent," hovorí obchodná riaditeľka DPD na Slovensku, Andrea Szőllősová.
Diverzifikácia služieb sa ukázala ako dobrá stratégia najmä počas obdobia pandémie. Menšie obchody, ktoré museli v období lockdownu ostať zatvorené, mali možnosť fungovať ako výdajné miesta. Obchodník pritom nie je obmedzený iba na spoluprácu s jednou doručovateľskou službou. "Ak má priestor a možnosti, môže u seba zriadiť odberné miesto aj pre viacero kuriérskych spoločností, DPD netrvá na žiadnej exkluzivite a spolupracujúce prevádzky nijak neobmedzuje v ďalšom rozvoji ich podnikania. Zriadenie odberného miesta je pre podnikateľa zaujímavá možnosť diverzifikácie príjmov," vysvetľuje Andrea Szőllősová. Z mnohých menších prevádzok, napríklad na sídliskách, sa aj vďaka tomu stali obľúbené miesta, ktoré pravidelne navštevujú ľudia z okolia.
Kuriérska spoločnosť DPD spolupracuje so stovkami obchodov na celom Slovensku a naďalej oslovuje vhodné prevádzky. "Obchodníci, ktorí sa zapoja do našej siete sú pre nás partnermi. Spolupracujeme s nimi dlhodobo, bez skrytých podmienok alebo pokút tak, aby boli spokojní všetci zúčastnení, " hovorí Andrea Szőllősová. Zapojiť sa do siete odberných miest Pickup pritom vôbec nie je náročné. DPD poskytne potrebný softvér, zaškolenie priamo na mieste a pravidelnú podporu. Lokálny obchod tak môže popri ponuke vlastného tovaru slúžiť ľuďom zo širšieho okolia aj ako výdajné miesto pre ich zásielky.
Podľa prieskumu E-shopper barometer využíva doručenie objednaného tovaru do odberných miest až 41 percent pravidelných zákazníkov internetových obchodov. Po doručovaní na domácu adresu je to v súčasnosti druhý najobľúbenejší spôsob, akým si ľudia na Slovensku vyzdvihujú tovar z internetových obchodov.
Tento spôsob preberania zásielok využívajú napríklad ľudia, ktorí sa nechcú viazať na príchod kuriéra, ale objednávku si chcú vyzdvihnúť v čase a na mieste, ktoré im najviac vyhovuje. Odberné miesta tiež pravidelne využívajú zákazníci, ktorým sa zmení program a plánovaný čas príchodu kuriéra im nevyhovuje. Zásielku si presmerujú napríklad prostredníctvom mobilnej aplikácie myDPD.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Aj kamenné obchody bez vlastného e-shopu môžu ťažiť z rastúcej obľuby internetového nakupovania © SITA Všetky práva vyhradené.
Zriadenie odberného miesta má pre kamenné obchody viacero výhod. Podľa kuriérskej spoločnosti DPD, ktorá prevádzkuje sieť odberných miest Pickup, si takýmto spôsobom obchodníci môžu jednoducho rozšíriť oblasť svojho podnikania a získajú nových zákazníkov. "Z našich skúseností vieme, že počet zákazníkov, ktorí navštívia obchod po zriadení odberného miesta Pickup sa zvýši v priemere približne o 15 percent," hovorí obchodná riaditeľka DPD na Slovensku, Andrea Szőllősová.
Diverzifikácia služieb sa ukázala ako dobrá stratégia najmä počas obdobia pandémie. Menšie obchody, ktoré museli v období lockdownu ostať zatvorené, mali možnosť fungovať ako výdajné miesta. Obchodník pritom nie je obmedzený iba na spoluprácu s jednou doručovateľskou službou. "Ak má priestor a možnosti, môže u seba zriadiť odberné miesto aj pre viacero kuriérskych spoločností, DPD netrvá na žiadnej exkluzivite a spolupracujúce prevádzky nijak neobmedzuje v ďalšom rozvoji ich podnikania. Zriadenie odberného miesta je pre podnikateľa zaujímavá možnosť diverzifikácie príjmov," vysvetľuje Andrea Szőllősová. Z mnohých menších prevádzok, napríklad na sídliskách, sa aj vďaka tomu stali obľúbené miesta, ktoré pravidelne navštevujú ľudia z okolia.
Kuriérska spoločnosť DPD spolupracuje so stovkami obchodov na celom Slovensku a naďalej oslovuje vhodné prevádzky. "Obchodníci, ktorí sa zapoja do našej siete sú pre nás partnermi. Spolupracujeme s nimi dlhodobo, bez skrytých podmienok alebo pokút tak, aby boli spokojní všetci zúčastnení, " hovorí Andrea Szőllősová. Zapojiť sa do siete odberných miest Pickup pritom vôbec nie je náročné. DPD poskytne potrebný softvér, zaškolenie priamo na mieste a pravidelnú podporu. Lokálny obchod tak môže popri ponuke vlastného tovaru slúžiť ľuďom zo širšieho okolia aj ako výdajné miesto pre ich zásielky.
Podľa prieskumu E-shopper barometer využíva doručenie objednaného tovaru do odberných miest až 41 percent pravidelných zákazníkov internetových obchodov. Po doručovaní na domácu adresu je to v súčasnosti druhý najobľúbenejší spôsob, akým si ľudia na Slovensku vyzdvihujú tovar z internetových obchodov.
Tento spôsob preberania zásielok využívajú napríklad ľudia, ktorí sa nechcú viazať na príchod kuriéra, ale objednávku si chcú vyzdvihnúť v čase a na mieste, ktoré im najviac vyhovuje. Odberné miesta tiež pravidelne využívajú zákazníci, ktorým sa zmení program a plánovaný čas príchodu kuriéra im nevyhovuje. Zásielku si presmerujú napríklad prostredníctvom mobilnej aplikácie myDPD.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Aj kamenné obchody bez vlastného e-shopu môžu ťažiť z rastúcej obľuby internetového nakupovania © SITA Všetky práva vyhradené.
Tagy: PR
nasledujúci článok >>
Rusi nie sú na mobilizáciu pripravení, podľa analytikov ochota narukovať bude nízka a motivácia bojovať ešte nižšia
Rusi nie sú na mobilizáciu pripravení, podľa analytikov ochota narukovať bude nízka a motivácia bojovať ešte nižšia
<< predchádzajúci článok
Pre 88 percent Slovákov je dôležité žiť v demokraticky riadenom štáte. Sme pod priemerom, ale Česi sú na tom ešte horšie
Pre 88 percent Slovákov je dôležité žiť v demokraticky riadenom štáte. Sme pod priemerom, ale Česi sú na tom ešte horšie