|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
04. januára 2011
AIM vyhlásila tender na meranie návštevnosti internetu v SR
Asociácia internetových médií (AIM) vyhlásila 3. januára tohto roku tender na meranie návštevnosti slovenského internetu od roku 2012. "Cieľom tendra je realizovať ...
Zdieľať
Ilustračné foto SymatecBRATISLAVA 4. januára (WEBNOVINY) - Asociácia internetových médií (AIM) vyhlásila 3. januára tohto roku tender na meranie návštevnosti slovenského internetu od roku 2012. "Cieľom tendra je realizovať nezávislé meranie, ktoré kontinuálne nadviaže na súčasný AIMmonitor, ale zároveň prinesie nové možnosti a odpovede týkajúce sa návštevnosti slovenského internetu," informovala asociácia.
Zadanie tendra obsahuje štyri moduly, a to meranie návštevnosti internetových stránok, meranie návštevnosti z mobilného internetu, meranie návštevnosti online videí a meranie zásahu reklamných objektov na stránkach. "Čiastočné rozdelenia tendra na moduly dáva AIM možnosť rozhodnúť sa pre rôzne kombinácie ich realizácie," uviedol predseda Správnej rady AIM Milan Csaplár.
Záujemcovia majú tri mesiace na zaslanie ponúk. Výber víťaza sa predpokladá do 30. júna tohto roku a začatie testovacieho merania od 1. októbra 2011. Nové meranie má začať od začiatku budúceho roka. Súčasné meranie pod názvom AIMmonitor funguje od roku 2007 a realizujú ho spoločnosti Mediaresearch a Gemius. Súčasná zmluva s realizátormi končí 31. decembra 2011.
AIM funguje od mája 2005 ako asociácia slovenských médií na internete, ktorej hlavným cieľom je zabezpečiť informovanosť o internete a možnostiach jeho využitia ako reklamného média. V súčasnosti ju tvorí 27 členov.
Zadanie tendra obsahuje štyri moduly, a to meranie návštevnosti internetových stránok, meranie návštevnosti z mobilného internetu, meranie návštevnosti online videí a meranie zásahu reklamných objektov na stránkach. "Čiastočné rozdelenia tendra na moduly dáva AIM možnosť rozhodnúť sa pre rôzne kombinácie ich realizácie," uviedol predseda Správnej rady AIM Milan Csaplár.
Záujemcovia majú tri mesiace na zaslanie ponúk. Výber víťaza sa predpokladá do 30. júna tohto roku a začatie testovacieho merania od 1. októbra 2011. Nové meranie má začať od začiatku budúceho roka. Súčasné meranie pod názvom AIMmonitor funguje od roku 2007 a realizujú ho spoločnosti Mediaresearch a Gemius. Súčasná zmluva s realizátormi končí 31. decembra 2011.
AIM funguje od mája 2005 ako asociácia slovenských médií na internete, ktorej hlavným cieľom je zabezpečiť informovanosť o internete a možnostiach jeho využitia ako reklamného média. V súčasnosti ju tvorí 27 členov.