|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
16. septembra 2007
Agresívna reklama na internete by sa mala obmedziť
Obmedziť agresivitu reklamy na internete je cieľom Odporúčaní pre internetovú reklamu, ktoré začnú platiť od 1. januára 2008. Dokument prijala v pondelok 10. septembra Asociácia internetových ...
Zdieľať
BRATISLAVA 16. septembra (WEBNOVINY) - Obmedziť agresivitu reklamy na internete je cieľom Odporúčaní pre internetovú reklamu, ktoré začnú platiť od 1. januára 2008. Dokument prijala v pondelok 10. septembra Asociácia internetových médií (AIM). Ako ďalej agentúru SITA informovala Dáša Karpelová z asociácie, "základným cieľom prijatia tohto dokumentu je eliminácia negatívnych reakcií recipientov internetovej reklamy ako napríklad prekrývanie obsahu stránok, vysoká frekvencia agresívnych formátov, chýbajúce možnosti ovládania reklamy a zvuku". Dokument vychádza zo štandardov a odporúčaní IAB Europe (Interactive Advertising Bureau). Členovia AIM veria, že nielen členovia ich asociácie, ale aj ostatné interaktívne médiá budú tieto štandardy akceptovať a dodržiavať. Zároveň však upozorňujú, že je na každom z členov ako sa k prijatým pravidlám postaví a do akej miery ich bude dodržiavať. Na prípadné porušenie prijatých pravidiel internetovej reklamy porušovateľa upozornia, prípadne mu poskytnú konzultáciu a v krajnom prípade prípad zverejnia.
Dokument Odporúčania pre internetovú reklamu je k dispozícii na internetovej adrese - http://www.aimsr.sk/?com=pages&node=36. K odporúčaniam sa mohla vyjadriť do 17. augusta odborná aj laická verejnosť na internetovom fóre: http://www.etrend.sk/generate_page.php?page_id=102459.
AIM združuje pätnásť subjektov: Atlas.sk, Azet.sk, Babetko.sk, Centrum.sk, Computer Press, Education.sk, eTREND.sk, Expres.sk, Jobagent.sk, Markíza.sk, POINT Network, Pravda.sk, Profesia.sk, SME online a Zoznam.sk.
SITA