|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. apríla 2009
Agentúra SITA zarobila vlani 80,8 milióna korún
Tržby SITA, Slovenskej tlačovej agentúry, a.s., dosiahli v roku 2008 viac ako 80,8 milióna korún ( 2,7 mil. €), čo je oproti tržbám v predošlom roku nárast o približne 16 percent. Vlaňajšie ...
Zdieľať
BRATISLAVA 22. apríla - Tržby SITA, Slovenskej tlačovej agentúry, a.s., dosiahli v roku 2008 viac ako 80,8 milióna korún ( 2,7 mil. €), čo je oproti tržbám v predošlom roku nárast o približne 16 percent. Vlaňajšie náklady predstavovali 82,75 milióna korún (2,75 mil. €).
Viac ako štyri milióny slovenských korún (132 775 €) putovali do vnútornej reštrukturalizácie a spustenia nových produktov. SITA vlani naštartovala videospravodajstvo, ktoré využívajú predovšetkým internetové portály, ale aj televízie. Pracovala tiež na zmenách portálu webnoviny.sk, tento rok ich postupne uskutočňuje. Tržby z predaja PR produktov a reklamy na portáli za tri mesiace roku 2009 už presiahli celkove príjmy v tejto oblasti za rok 2008.
Agentúra SITA vydala v roku 2008 takmer 160 000 textových a 7 540 zvukových správ a takmer 466 000 domácich aj zahraničných fotografií. Nový videoservis ponúkol odberateľom 3 018 klipov z domáceho aj svetového politického, spoločenského či športového diania. Denne alebo týždenne pripravovala SITA pätnásť spravodajských prehľadov so špecifickými informáciami z oblasti ekonomiky, a to v minimálne dvoch jazykových mutáciách.
Služby pre biznis klientov sa v roku 2008 rozrástli o ponuku obdobne zameraných produktov partnerskej Českej informačnej agentúry (ČIA) a databázu ekonomických informácií zo strednej a východnej Európy CEE Business Line. Portfólio produktov SITA dopĺňali vlani monitoringy médií či už vo forme textových výstupov, klientskych databáz alebo prístupov do vyhľadávacieho nástroja nad kompletnou databázou tlačových a elektronických médií.
Konkurenčná štátna agentúra TASR dosiahla v roku 2008 vlastné tržby vo výške asi 54 miliónov Sk (1,8 mil. €). Zo štátneho rozpočtu putovalo na jej podporu 69,1 miliónov korún (2,3 mil. €).
SITA
Viac ako štyri milióny slovenských korún (132 775 €) putovali do vnútornej reštrukturalizácie a spustenia nových produktov. SITA vlani naštartovala videospravodajstvo, ktoré využívajú predovšetkým internetové portály, ale aj televízie. Pracovala tiež na zmenách portálu webnoviny.sk, tento rok ich postupne uskutočňuje. Tržby z predaja PR produktov a reklamy na portáli za tri mesiace roku 2009 už presiahli celkove príjmy v tejto oblasti za rok 2008.
Agentúra SITA vydala v roku 2008 takmer 160 000 textových a 7 540 zvukových správ a takmer 466 000 domácich aj zahraničných fotografií. Nový videoservis ponúkol odberateľom 3 018 klipov z domáceho aj svetového politického, spoločenského či športového diania. Denne alebo týždenne pripravovala SITA pätnásť spravodajských prehľadov so špecifickými informáciami z oblasti ekonomiky, a to v minimálne dvoch jazykových mutáciách.
Služby pre biznis klientov sa v roku 2008 rozrástli o ponuku obdobne zameraných produktov partnerskej Českej informačnej agentúry (ČIA) a databázu ekonomických informácií zo strednej a východnej Európy CEE Business Line. Portfólio produktov SITA dopĺňali vlani monitoringy médií či už vo forme textových výstupov, klientskych databáz alebo prístupov do vyhľadávacieho nástroja nad kompletnou databázou tlačových a elektronických médií.
Konkurenčná štátna agentúra TASR dosiahla v roku 2008 vlastné tržby vo výške asi 54 miliónov Sk (1,8 mil. €). Zo štátneho rozpočtu putovalo na jej podporu 69,1 miliónov korún (2,3 mil. €).
SITA