|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Accor zvyšuje úroveň hotelových služieb pre zákazníkov
Bezplatný vernostný program Le Club Accorhotels má iba po piatich rokoch od jeho spustenia viac než 15 miliónov členov. V súčasnosti však Accor spúšťa nový, ešte štedrejší program, ...
Zdieľať
BRATISLAVA 10. júla (WBN/PR) - Bezplatný vernostný program Le Club Accorhotels má iba po piatich rokoch od jeho spustenia viac než 15 miliónov členov. V súčasnosti však Accor spúšťa nový, ešte štedrejší program, ktorý odmení najvernejších zákazníkov za každý pobyt v niektorom z jeho 2 700 hotelov po celom svete. Bez ohľadu na to, či ide o hotely triedy luxury alebo economy.
Námestník generálneho riaditeľa Vivek Badrinath pri tejto príležitosti povedal: "Hostia prichádzajúc do hotelov Accor očakávajú uznanie a odmenu za svoju vernosť. Pripisujú veľký význam službám šitým na mieru, ktoré poskytujeme. Prehlbovanie vernosti našich zákazníkov je preto pre nás kľúčové z hľadiska vytvárania preferencie pre našu značku, obzvlášť v období digitálnej revolúcie, ktorá poskytuje nebývalé možnosti ako prispôsobiť pohostinnosť očakávaniam klientov.”
"Le Club Accorhotels” program je vo svete hotelových služieb jedinečný vďaka svojej flexibilite. Je to jediný hotelový vernostný programov, ktorý zákazníkom umožňuje využiť získané body kdekoľvek na svete bez obmedzení týkajúcich sa času, alebo dostupnosti.
Po lokalite a cene, je vernostný program tretím najdôležitejším kritériom výberu hotela. Až 83 % členov programu "Le Club Accorhotels” tvrdí, že status člena klubu je rozhodujúcim faktorom pri rezervácii pobytu v hoteloch Accor*. Skupina Accor sa preto zameriava na personalizáciu svojej ponuky a na udelenie exkluzívnych privilégií svojim najvernejším zákazníkom:
Ešte štedrejší a starostlivejší program
"Le Club Accorhotels” ponúka svojim členom výhody vo všetkých etapách ich zákazníckej púte: pred pobytom sa tešia exkluzívnemu prístupu k ponuke zliav až do 50 %, počas pobytu samotného si potom užívajú zabezpečené služby.
Členovia "Le Club Accorhotels” program teda sú:
- Viac zvýhodňovaní: v závislosti od svojho statusu požívajú výhody vo všetkých hoteloch skupiny na celom svete, bez ohľadu na ich triedu. Výhody siahajú od prednostného uvítania s rýchlym check-inom až k prístupu do Exclusive Lounge v Sofitel.
- Viac odmeňovaní: od prvého Júla program ponúka až o 25 % viac bodov, rýchlejší systém odmeňovania hostí a výhodnejšie programové statusy (Strieborný, Zlatý a Platinový);
- Voľnejší: členovia môžu používať funkciu "Rezervácia za body”, prostredníctvom ktorej môžu využiť vernostné body na zníženie poplatkov priamo počas rezervácie na Accorhotels.com, alebo na webe spoločnosti – na celom svete, bez časových obmedzení a obmedzení týkajúcich sa dostupnosti.
Exkluzívne výhody v tých najlepších hoteloch Accor
Všetky značky, ktoré sú súčasťou programu ponúkajú rovnaké základné výhody. Strieborní členovia majú nárok na welcome drink a tzv. neskorý check-out. Zlatým členom sa ponúka vyšší štandard izby a tiež skorší check-in.
Hotely strednej a vyššej triedy patriace skupine takisto ponúkajú špecifické služby ako napr. VIP starostlivosť v závislosti od úrovne členstva.
Čo sa týka hotelov triedy economy, všetci abonenti ibis business card získavajú automaticky prístup k zlatému členstvu v programe "Le Club Accorhotels”
Vernostný program, ktorý je plne digitalizovaný
Isabelle Bire, Senior vice president pre vzťahy s klientmi a vernostné programy vysvetľuje: "V sektore v ktorom boom digitálnych technológií bezprecedentne mení správanie zákazníkov a kde sa "Big Data” stávavajú zo strategického hľadiska kľúčovou oblasťou je pre nás "Le Club Accorhotels” program hlavným nástrojom na zlepšovanie poznatkov o preferenciách hostí s cieľom zdokonalenia ponuky na mieru šitých služieb zodpovedajúcich ich očakávaniam.”
Všetky výhody programu sú dostupné prostredníctvom zákazníckeho účtu na Accorhotels.com, kde si členovia programu môžu:
- vyberať vlastné preferencie,
- radiť sa ohľadom rezervácií,
- prehliadať históriu získaných bodov,
- vybrať si formu odmeny: zľavu na pobyt, partnerské poukazy, premeniť body na letecké kilometre, atď.
- využívať ponuky na mieru v nimi určenom rozsahu
Za každých minutých 10 eur, získajú členovia 25 bodov a akonáhle dosiahnu 2 000 bodov, obdržia poukaz v hodnote 40 eur, ktoré si môžu odpočítať z ceny budúceho pobytu v niektorom z hotelov spoločnosti, alebo premeniť na výhody poskytované niektorým z mnohých partnerov program (aerolínie, požičovne áut, atď.)
Vďaka aplikácii Accorhotels.com pre mobilné telefóny je prístup verných zákazníkov zjednodušený ešte viac, keďže si tu môžu overiť počet získaných bodov, zobraziť svoju kartu a mať ju tak vždy po ruke.
Rovnako dôležitý je tiež sociálny rozmer: Členovia "Le Club Acorhotels” program získavajú bonusové body tiež ak sa zaregistrujú na Facebook-u na "Places by Le Club Accorhotels”. Stránka "Le Club Accorhotels” program má už v súčasnosti viac než 240 000 fanúšikov.
* 2013 Accor IPSOS prieskum medzi členmi Le Club Accorhotels
Zoznam partnerov ako aj ďalšie informácie oprograme môžete nájsť na: www.accorhotels.com/fr/leclub
Námestník generálneho riaditeľa Vivek Badrinath pri tejto príležitosti povedal: "Hostia prichádzajúc do hotelov Accor očakávajú uznanie a odmenu za svoju vernosť. Pripisujú veľký význam službám šitým na mieru, ktoré poskytujeme. Prehlbovanie vernosti našich zákazníkov je preto pre nás kľúčové z hľadiska vytvárania preferencie pre našu značku, obzvlášť v období digitálnej revolúcie, ktorá poskytuje nebývalé možnosti ako prispôsobiť pohostinnosť očakávaniam klientov.”
"Le Club Accorhotels” program je vo svete hotelových služieb jedinečný vďaka svojej flexibilite. Je to jediný hotelový vernostný programov, ktorý zákazníkom umožňuje využiť získané body kdekoľvek na svete bez obmedzení týkajúcich sa času, alebo dostupnosti.
Po lokalite a cene, je vernostný program tretím najdôležitejším kritériom výberu hotela. Až 83 % členov programu "Le Club Accorhotels” tvrdí, že status člena klubu je rozhodujúcim faktorom pri rezervácii pobytu v hoteloch Accor*. Skupina Accor sa preto zameriava na personalizáciu svojej ponuky a na udelenie exkluzívnych privilégií svojim najvernejším zákazníkom:
Ešte štedrejší a starostlivejší program
"Le Club Accorhotels” ponúka svojim členom výhody vo všetkých etapách ich zákazníckej púte: pred pobytom sa tešia exkluzívnemu prístupu k ponuke zliav až do 50 %, počas pobytu samotného si potom užívajú zabezpečené služby.
Členovia "Le Club Accorhotels” program teda sú:
- Viac zvýhodňovaní: v závislosti od svojho statusu požívajú výhody vo všetkých hoteloch skupiny na celom svete, bez ohľadu na ich triedu. Výhody siahajú od prednostného uvítania s rýchlym check-inom až k prístupu do Exclusive Lounge v Sofitel.
- Viac odmeňovaní: od prvého Júla program ponúka až o 25 % viac bodov, rýchlejší systém odmeňovania hostí a výhodnejšie programové statusy (Strieborný, Zlatý a Platinový);
- Voľnejší: členovia môžu používať funkciu "Rezervácia za body”, prostredníctvom ktorej môžu využiť vernostné body na zníženie poplatkov priamo počas rezervácie na Accorhotels.com, alebo na webe spoločnosti – na celom svete, bez časových obmedzení a obmedzení týkajúcich sa dostupnosti.
Exkluzívne výhody v tých najlepších hoteloch Accor
Všetky značky, ktoré sú súčasťou programu ponúkajú rovnaké základné výhody. Strieborní členovia majú nárok na welcome drink a tzv. neskorý check-out. Zlatým členom sa ponúka vyšší štandard izby a tiež skorší check-in.
Hotely strednej a vyššej triedy patriace skupine takisto ponúkajú špecifické služby ako napr. VIP starostlivosť v závislosti od úrovne členstva.
Čo sa týka hotelov triedy economy, všetci abonenti ibis business card získavajú automaticky prístup k zlatému členstvu v programe "Le Club Accorhotels”
Vernostný program, ktorý je plne digitalizovaný
Isabelle Bire, Senior vice president pre vzťahy s klientmi a vernostné programy vysvetľuje: "V sektore v ktorom boom digitálnych technológií bezprecedentne mení správanie zákazníkov a kde sa "Big Data” stávavajú zo strategického hľadiska kľúčovou oblasťou je pre nás "Le Club Accorhotels” program hlavným nástrojom na zlepšovanie poznatkov o preferenciách hostí s cieľom zdokonalenia ponuky na mieru šitých služieb zodpovedajúcich ich očakávaniam.”
Všetky výhody programu sú dostupné prostredníctvom zákazníckeho účtu na Accorhotels.com, kde si členovia programu môžu:
- vyberať vlastné preferencie,
- radiť sa ohľadom rezervácií,
- prehliadať históriu získaných bodov,
- vybrať si formu odmeny: zľavu na pobyt, partnerské poukazy, premeniť body na letecké kilometre, atď.
- využívať ponuky na mieru v nimi určenom rozsahu
Za každých minutých 10 eur, získajú členovia 25 bodov a akonáhle dosiahnu 2 000 bodov, obdržia poukaz v hodnote 40 eur, ktoré si môžu odpočítať z ceny budúceho pobytu v niektorom z hotelov spoločnosti, alebo premeniť na výhody poskytované niektorým z mnohých partnerov program (aerolínie, požičovne áut, atď.)
Vďaka aplikácii Accorhotels.com pre mobilné telefóny je prístup verných zákazníkov zjednodušený ešte viac, keďže si tu môžu overiť počet získaných bodov, zobraziť svoju kartu a mať ju tak vždy po ruke.
Rovnako dôležitý je tiež sociálny rozmer: Členovia "Le Club Acorhotels” program získavajú bonusové body tiež ak sa zaregistrujú na Facebook-u na "Places by Le Club Accorhotels”. Stránka "Le Club Accorhotels” program má už v súčasnosti viac než 240 000 fanúšikov.
* 2013 Accor IPSOS prieskum medzi členmi Le Club Accorhotels
Zoznam partnerov ako aj ďalšie informácie oprograme môžete nájsť na: www.accorhotels.com/fr/leclub