Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Accor sa mení na AccorHotels,transformácia skupiny napreduje



Globálny líder medzi prevádzkovateľmi hotelov Accor mení obchodný názov na AccorHotels. Zároveň rozširuje ponuku služieb a strojnásobuje portfólio hotelov na rezervačnom portáli AccorHotels.com, ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 8. júna (WBN/PR) - Globálny líder medzi prevádzkovateľmi hotelov Accor mení obchodný názov na AccorHotels. Zároveň rozširuje ponuku služieb a strojnásobuje portfólio hotelov na rezervačnom portáli AccorHotels.com, ktorý sa otvára aj pre nezávislých hotelierov. Skupina napreduje aj vytvorením digitálnych služieb na báze B2B. Navyše cestovateľom je dnes k dispozícii aj nová verzia jednotnej mobilnej aplikácie AccorHotels.


Sieť AccorHotels stabilne napreduje v digitálnom svete vďaka transformácii distribučnej platformy AccorHotels.com na trhové prostredie, ktoré je otvorené aj pre vybrané nezávislé hotely. Služba bude postupne sprístupnená aj pre hotelierov pôsobiacich na prvých z cieľových trhov od konca júna 2015, pričom od júla 2015 získajú prístup k službe aj hostia. Cieľom týchto krokov je ponúknuť viac než 10 000 hotelov v 300 kľúčových mestách sveta, resp. strojnásobiť počet hotelov ponúkaných prostredníctvom platformy AccorHotels.com.
Táto iniciatíva je súčasťou prebiehajúcej transformácie Skupiny, ktorá sa začala už v roku 2013.

Popri štandardných značkových hoteloch skupiny AccorHotels tak bude platforma AccorHotels.com ponúkať aj nezávislé hotely, ktoré budú vybrané jednak na základe hodnotiacich kritérií, ale aj recenzií návštevníkov. AccorHotels.com je už teraz lídrom medzi internetovými platformami zameranými na rezerváciu hotelových služieb na niekoľkých trhoch, medzi ktoré patrí napríklad Francúzsko, Brazília, Austrália a Nemecko. Nezávislí hotelieri tak získajú prístup k výkonnej alternatíve a kvalitatívne orientovanému distribučnému kanálu, ktorý má potenciál splniť ich špecifické potreby. Táto nová ponuka im zaručuje transparentné pravidlá zobrazovania, prístup k údajom o zákazníkoch a služby založené na cenovo atraktívnych províziách.



Táto iniciatíva bude doplnkom služieb spoločnosti Fastbooking, ktorú skupina AccorHotels odkúpila v apríli tohto roku, v rámci nových digitálnych služieb na báze B2B. AccorHotels tak v súčasnosti ponúka všetkým svojim partnerom nielen oveľa širšiu paletu digitálnych a technologických riešení, ale aj širšiu podporu, pričom garantuje lepšie zviditeľnenie i vyšší počet priamych objednávok cez internet.

V priebehu prvých dvoch rokov zavádzania týchto služieb si táto iniciatíva vyžiada dodatočnú investíciu vo výške zhruba 10% ceny pôvodného digitálneho plánu, ktorý bol prvýkrát predstavený v roku 2014. Iniciatíva sa začne rozrastať počnúc tretím rokom.

Predseda a výkonný riaditeľ AccorHotels Sébastien Bazin v tejto súvislosti povedal: "Transformácia našej distribučnej platformy na otvorené trhové prostredie je pre našu skupinu dôležitou iniciatívou a výsledkom nového prístupu k nášmu profesionálnemu a obchodnému modelu. AccorHotels tak poskytne svoje výkonné digitálne nástroje nezávislým hotelierom, vďaka čomu získajú naši zákazníci bohatšiu ponuku hotelov a destinácií. Stávame sa spoľahlivou, výberovou a transparentnou treťou stranou, čím opäť posilňujeme hĺbkovú transformáciu našej skupiny, ktorú sme spustili v roku 2013. Prostredníctvom týchto iniciatív a spustením novej aplikácie AccorHotels by sme chceli rozšíriť obsah nášho digitálneho ekosystému a posilniť našu pozíciu priekopníka v rámci priemyslu zameraného na hotelové služby."

Zástupca výkonného riaditeľa pre marketingové, digitálne, distribučné a informačné systémy Vivek Badrinath dodáva: "Vďaka našej digitálnej stratégii, ktorú práve nasadzujeme, akvizícii nástrojov spoločnosti Fastbooking, vďaka ktorým môžeme spustiť celý rad špičkových služieb pre hotelierov, a práve prebiehajúcemu otvoreniu trhového priestoru, spúšťa skupina AccorHotels iniciatívu, ktorá zvýši efektívnosť našich skúseností v oblasti poskytovania digitálnych služieb a hotelierskeho know-how."

Okrem toho skupina AccorHotels práve spúšťa aj novú verziu mobilnej aplikácie AccorHotels. Všetky aplikácie súvisiace so značkou AccorHotels sa tak zjednotia do jedinej aplikácie, ktorá zastreší nielen všetky hotely skupiny AccorHotels, ale od tohto leta aj všetky nezávislé ubytovacie zariadenia dostupné prostredníctvom rezervačnej platformy. Pre používateľov mobilných zariadení má byť aplikácia AccorHotels jednou z troch najlepších appiek v oblasti cestovania a má priniesť zákazníkovi skutočný pôžitok v každej fáze cesty, napríklad aj vďaka takýmto službám:

• Pred samotným pobytom a pomoc s prípravami: ukladanie informácií týkajúcich sa letov, cestovné lístky, elektronická registrácia v hoteli a rýchle odubytovanie "Welcome" prostredníctvom služby Le Club AccorHotels a stručné zhrnutie aktuálnych rezervácií.
• Počas pobytu: prístup k elektronickej tlači, elektronické brožúrky o mestách (dostupné od júla), ako aj iné služby, ktoré budú časom dostupné, napr. objednávanie taxíkov a objednávanie jedla na hotelovú izbu.
• Po ukončení pobytu: prístup k službám vernostného programu.

Vďaka pravidelným aktualizáciám s trojtýždňovou periódou bude aplikácia AccorHotels neustále vylepšovaná a rozširovaná.

Pozrite si tlačovú konferenciu od 9:00 parížskeho času: twitter.com/accorhotelsgroup #ACCORHOTELSDDAY
Pozrite si webcast na Youtube: video App AccorHotels
Stiahnite si aplikáciu: iOS / Android

O SKUPINE ACCORHOTELS
AccorHotels je skupina zariadení, ktoré spája spoločná vášeň pre pohostinnosť a snaha o to, aby sa každý cítil vítaný (Feel Welcome).
Dennodenne sa venuje vyše 180 000 žien a mužov tisícom hostí v 3 700 zariadeniach skupiny AccorHotels v 92 krajinách sveta.

AccorHotels je lídrom medzi prevádzkovateľmi hotelov na svete, ktorý ponúka svojim zákazníkom, partnerom a zamestnancom:
- profesionálne skúsenosti nielen ako prevádzkovateľ hotelov a poskytovateľ licencií (HotelServices), ale aj ako vlastník hotelov a investor (HotelInvest);
- široké portfólio medzinárodne uznávaných značiek, ktoré pokrýva celé spektrum hotelových služieb, od luxusných zariadení (Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, The Sebel), cez strednú triedu hotelov (Novotel, Suite Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio), až po cenovo výhodné ubytovacie zariadenia (ibis, ibis Styles, ibis budget, adagio access and hotelF1);
- výkonný trhový a vernostný program Le Club AccorHotels;
- takmer pol storočia sústredeného úsilia v oblasti spoločenskej zodpovednosti a solidarity vďaka programu PLANET 21.

Akcie Accor SA sú na zozname burzy Euronext Paris (kód ISIN: FR0000120404) a obchoduje sa s nimi na voľnom trhu v USA (Kód: ACRFY)

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Bezpečnostným analytikom chýba nová bezpečnostná stratégia Slovenska
<< predchádzajúci článok
Predaj áut Mercedes-Benz v máji vzrástol takmer o 13 %