|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 26.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Štefan
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
31. októbra 2011
AC Miláno a Nutrilite spustili súťaž pre všetkých fanúšikov
Nadšení futbaloví fanúškovia teraz môžu svoju vášeň pretaviť do podoby videa. Víťazné video bude naživo premietané na zápase I.talianskej ligy AC Milan – Chievo na štadióne San Siro v Miláne ...
Zdieľať
BRATISLAVA 31. októbra (WBN/PR) - Nadšení futbaloví fanúškovia teraz môžu svoju vášeň pretaviť do podoby videa. Víťazné video bude naživo premietané na zápase I.talianskej ligy AC Milan – Chievo na štadióne San Siro v Miláne 27.11.2011.
AC Milan a Nutrilite, najväčšia svetová značka vitamínov a doplnkov stravy predávaných výhradne prostredníctvom firmy Amway, spustili online súťaž „Make some noise!“ na stránkach AC Milan a Nutrilite. Futbaloví fanúškovia tak môžu v priebehu dvojtýždňovej súťaže ukázať svojho športového a tímového ducha.
Záujemci môžu poslať svoje video v dĺžke max. 30 sec. do 10.11.2011 na adresu Facebook.com/ACMilan a Facebook.com/Nutrilite. Desať najlepších príspevkov bude vyhodnotených zástupcami AC Miláno a Nutrilite. Následne si budú môcť ľudia prehliadnuť tieto videá na stránkach AC Milan a Nutrilite a vybrať svojich favoritov. Voľba končí 17.11.2011. Video musí byť v angličtine alebo v taliančine.
Značka Nutrilite od Amway a AC Milan spolupracujú na vedeckej báze už niekoľko rokov prostredníctvom lekárov z MilanLab a vedcov z Nutrilite Health Institute preto, aby pomohli hráčom dosiahnuť optimálne zdravotné a výkonnostné podmienky. Ich spolupráca spolu s Milan Foundation je rozšírená o projekt „Goal by goal“, kde za každý gól strelený hráčmi AC Milan venuje Amway 2 500 USD na pomoc deťom v núdzi.
AC Milan
Po viac ako 100 rokoch je AC Milan synonymom pre futbal, nadšenie a víťaztvo. AC Milan vyhralo najväčší počet trofejí v celej histórií futbalu. V súčastnosti je AC Milan vedúca spoločnosť v oblasti športu a zábavy pre milióny ľudí na celom svete. Pre bližšie informácie navštívte www.acmilan.com.
Nutrilite
Nutrilite je celosvetovo vedúca značka v predaji vitamínov a doplnkov stravy. Je Premium sponsor a oficiálny dodávateľ týchto prostriedkov tímu AC Milan.
Amway je vedúcou svetovou spoločnosťou v oblasti priameho predaja. V roku 2010 vykázala celosvetové tržby vo výške 9,2 mld. USD. Spoločnosť bola založená v Michigane v USA v roku 1959. V súčasnosti pôsobí vo viac ako 80 krajinách sveta. Celosvetovo s ňou v súčasnosti spolupracuje viac ako 3 mil. vlastníkov podnikania Amway. V súčasnosti ponúka spotrebiteľom viac než 450 položiek, ktoré zahŕňajú výrobky kozmetiky značky ARTISTRY™, výživové doplnky značky NUTRILITE™, výrobky starostlivosti o telo (Satinique™, Glister™, Hymm™, Tolsom™) a starostlivosti o domácnosť (L.O.C.™ a SA8™).
AC Milan a Nutrilite, najväčšia svetová značka vitamínov a doplnkov stravy predávaných výhradne prostredníctvom firmy Amway, spustili online súťaž „Make some noise!“ na stránkach AC Milan a Nutrilite. Futbaloví fanúškovia tak môžu v priebehu dvojtýždňovej súťaže ukázať svojho športového a tímového ducha.
Záujemci môžu poslať svoje video v dĺžke max. 30 sec. do 10.11.2011 na adresu Facebook.com/ACMilan a Facebook.com/Nutrilite. Desať najlepších príspevkov bude vyhodnotených zástupcami AC Miláno a Nutrilite. Následne si budú môcť ľudia prehliadnuť tieto videá na stránkach AC Milan a Nutrilite a vybrať svojich favoritov. Voľba končí 17.11.2011. Video musí byť v angličtine alebo v taliančine.
Značka Nutrilite od Amway a AC Milan spolupracujú na vedeckej báze už niekoľko rokov prostredníctvom lekárov z MilanLab a vedcov z Nutrilite Health Institute preto, aby pomohli hráčom dosiahnuť optimálne zdravotné a výkonnostné podmienky. Ich spolupráca spolu s Milan Foundation je rozšírená o projekt „Goal by goal“, kde za každý gól strelený hráčmi AC Milan venuje Amway 2 500 USD na pomoc deťom v núdzi.
AC Milan
Po viac ako 100 rokoch je AC Milan synonymom pre futbal, nadšenie a víťaztvo. AC Milan vyhralo najväčší počet trofejí v celej histórií futbalu. V súčastnosti je AC Milan vedúca spoločnosť v oblasti športu a zábavy pre milióny ľudí na celom svete. Pre bližšie informácie navštívte www.acmilan.com.
Nutrilite
Nutrilite je celosvetovo vedúca značka v predaji vitamínov a doplnkov stravy. Je Premium sponsor a oficiálny dodávateľ týchto prostriedkov tímu AC Milan.
Amway je vedúcou svetovou spoločnosťou v oblasti priameho predaja. V roku 2010 vykázala celosvetové tržby vo výške 9,2 mld. USD. Spoločnosť bola založená v Michigane v USA v roku 1959. V súčasnosti pôsobí vo viac ako 80 krajinách sveta. Celosvetovo s ňou v súčasnosti spolupracuje viac ako 3 mil. vlastníkov podnikania Amway. V súčasnosti ponúka spotrebiteľom viac než 450 položiek, ktoré zahŕňajú výrobky kozmetiky značky ARTISTRY™, výživové doplnky značky NUTRILITE™, výrobky starostlivosti o telo (Satinique™, Glister™, Hymm™, Tolsom™) a starostlivosti o domácnosť (L.O.C.™ a SA8™).