|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. júla 2013
Absolútnym víťazom sú podľa spotrebiteľov Persil Duo-Caps
Slovenskí spotrebitelia zvolili dvojkomorové gélové kapsuly Persil Duo-Caps od spoločnosti Henkel Slovensko za najobľúbenejšiu novinku vo svojej kategórii. Druhý ročník marketingového programu „Voľba ...
Zdieľať
BRATISLAVA 12. júla (WBN/PR) - Slovenskí spotrebitelia zvolili dvojkomorové gélové kapsuly Persil Duo-Caps od spoločnosti Henkel Slovensko za najobľúbenejšiu novinku vo svojej kategórii. Druhý ročník marketingového programu „Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka“ ocenil inovácie na slovenskom trhu z oblasti rýchloobrátkového tovaru. Spotrebitelia si volili svojich favoritov spomedzi 63 noviniek z minulého roka. Persil Duo-Caps získali okrem ocenenia v rámci produktovej kategórie pracie prostriedky aj titul Absolútneho víťaza.
Pri výbere ocenenia „Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka“ rozhodovali slovenskí spotrebitelia prostredníctvom prieskumu agentúry STEN/MARK na reprezentatívnej vzorke dvoch tisíc respondentov. Produkty sa hodnotili na základe celkového dojmu, hodnotenia obalu a skúsenosti s výrobkom. Okrem prieskumu volili svoje najobľúbenejšie novinky aj čitatelia partnerských médií. Výsledky potvrdzujú, že Persil Duo-Caps sa stali pre slovenských spotrebiteľov najobľúbenejšou novinkou. Získali ocenenie vo svojej kategórii pracie prostriedky a s najvyšším počtom bodov sa môžu pochváliť aj titulom Absolútneho víťaza.
„Reprezentatívna vzorka dvoch tisíc respondentov zahŕňala v rovnakom pomere každý typ spotrebiteľa. V každej súťažnej kategórii získala ocenenie jedna novinka, ktorá má možnosť komunikovať túto výbornú správu na svojich obaloch do konca roka 2014. Persil Duo-Caps získali najvyšší počet bodov, čím získali aj titul Absolútneho víťaza,“ vysvetľuje zástupca marketingového programu „Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka“ Lukáš Matějka z Atoz Retail.
Výrobcovia a distribútori mali možnosť prihlásiť svoje inovácie z oblasti rýchloobratkového tovaru. Prihlásené novinky boli uvedené na slovenský trh od septembra 2011 do konca roku 2012 s výnimkou tabakových výrobkov. Pod názvom „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka“ funguje marketingový program už dvanásť rokov v Českej republike, v ktorej sa teší veľkej obľube.
„Ocenenie nás veľmi teší, je to pozitívna spätná väzba nielen na kvalitu Persil Duo-Caps, ale aj celkovú spokojnosť spotrebiteľov,“ hovorí Eva Kollárikova, Senior Brand Manager Henkel Slovensko.
Persil Duo-Caps sú revolučnou novinkou, ktorú spoločnosť Henkel Slovensko uviedla na trh v septembri minulého roka. Prvé dvojkomorové pracie kapsuly v sebe spájajú dokonalý výsledok prania a jednoduché použitie. Vďaka najnovšej výrobnej technológii sú jednotlivé účinné zložky v kapsuly oddelené, čím sú chránené a uchovávajú si 100% účinnosť až do prvého kontaktu s vodou počas pracieho cyklu. Následne sa okamžite rozpúšťajú. V modrej časti kapsuly je koncentrovaný tekutý odstraňovač škvŕn obsahujúci povrchovo aktívne látky a účinnú enzýmovú zmes, ktorá odstráni aj tie najodolnejšie škvrny. Vysoko účinný optický rozjasňovač v zelenej časti rozžiari farby a pomáha chrániť bielizeň pred zašednutím, čím dodáva farbám potrebnú sviežosť.
Pri výbere ocenenia „Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka“ rozhodovali slovenskí spotrebitelia prostredníctvom prieskumu agentúry STEN/MARK na reprezentatívnej vzorke dvoch tisíc respondentov. Produkty sa hodnotili na základe celkového dojmu, hodnotenia obalu a skúsenosti s výrobkom. Okrem prieskumu volili svoje najobľúbenejšie novinky aj čitatelia partnerských médií. Výsledky potvrdzujú, že Persil Duo-Caps sa stali pre slovenských spotrebiteľov najobľúbenejšou novinkou. Získali ocenenie vo svojej kategórii pracie prostriedky a s najvyšším počtom bodov sa môžu pochváliť aj titulom Absolútneho víťaza.
„Reprezentatívna vzorka dvoch tisíc respondentov zahŕňala v rovnakom pomere každý typ spotrebiteľa. V každej súťažnej kategórii získala ocenenie jedna novinka, ktorá má možnosť komunikovať túto výbornú správu na svojich obaloch do konca roka 2014. Persil Duo-Caps získali najvyšší počet bodov, čím získali aj titul Absolútneho víťaza,“ vysvetľuje zástupca marketingového programu „Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka“ Lukáš Matějka z Atoz Retail.
Výrobcovia a distribútori mali možnosť prihlásiť svoje inovácie z oblasti rýchloobratkového tovaru. Prihlásené novinky boli uvedené na slovenský trh od septembra 2011 do konca roku 2012 s výnimkou tabakových výrobkov. Pod názvom „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka“ funguje marketingový program už dvanásť rokov v Českej republike, v ktorej sa teší veľkej obľube.
„Ocenenie nás veľmi teší, je to pozitívna spätná väzba nielen na kvalitu Persil Duo-Caps, ale aj celkovú spokojnosť spotrebiteľov,“ hovorí Eva Kollárikova, Senior Brand Manager Henkel Slovensko.
Persil Duo-Caps sú revolučnou novinkou, ktorú spoločnosť Henkel Slovensko uviedla na trh v septembri minulého roka. Prvé dvojkomorové pracie kapsuly v sebe spájajú dokonalý výsledok prania a jednoduché použitie. Vďaka najnovšej výrobnej technológii sú jednotlivé účinné zložky v kapsuly oddelené, čím sú chránené a uchovávajú si 100% účinnosť až do prvého kontaktu s vodou počas pracieho cyklu. Následne sa okamžite rozpúšťajú. V modrej časti kapsuly je koncentrovaný tekutý odstraňovač škvŕn obsahujúci povrchovo aktívne látky a účinnú enzýmovú zmes, ktorá odstráni aj tie najodolnejšie škvrny. Vysoko účinný optický rozjasňovač v zelenej časti rozžiari farby a pomáha chrániť bielizeň pred zašednutím, čím dodáva farbám potrebnú sviežosť.