|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. marca 2012
Absolútne Sebarozvojová Marketingová Online konferencia
Že je osobný rozvoj dôležitý? Veruže áno, inak by to mnohí lídri nedotiahli tam, kde sú teraz. Medzi nimi najznámejší motivátor v Čechách i na Slovensku, Ivo Toman. O motivácii a rozvoji píše ...
Zdieľať
BRATISLAVA 22. marca (WBN/PR) - Že je osobný rozvoj dôležitý? Veruže áno, inak by to mnohí lídri nedotiahli tam, kde sú teraz. Medzi nimi najznámejší motivátor v Čechách i na Slovensku, Ivo Toman. O motivácii a rozvoji píše knihy, natáča videoškolenia, prednáša pred tisíckami účastníkov a bude o nej hovoriť aj na ASMO Marketing Konferencii. Pre tých, čo vidia výsledky jedine v čiernych číslach, bude určená hlavne prednáška o tom, ako môže jediný dopis zarobiť 12 000 EUR. Aj to totiž Ivo Toman dokázal!
Inšpiratívne príbehy úspechu rozpovie zakladateľ a riaditeľ online marketingovej agentúry bez maturity, ale s uznaním Michal Dragan a „mama“ projektu sashe.sk, kde sa to krásnymi (na druhej strane aj prácne vybojovanými) vecami doslova hemží, Saša Šmidáková.
Základom efektívnej propagácie, ktorá vyústi do transformácie potenciálneho zákazníka na skutočného, je dobré užívateľské rozhranie. Na webe či v mobilných aplikáciách vplýva na rozhodovanie návštevníka farba i rozloženie. Ako? O tom viac povie Lukáš Horák z Plat4M.
Najlepšie digitálne kampane predstaví Peter Šebo (Zoznam.sk, TheMarketers.biz), kde upozorní na vychytávky, čo skutočne fungovali úspešne. Tým však chce povedať jediné... „Nekopírujte, inšpirujte sa“.
Poznáte skutočnú pravdu o Facebooku? Klamstiev už totiž bolo dosť – práve tie vyvráti človek, ktorý si servítku pred ústa rozhodne nedáva, Radovan Grežo z MUW;Digital.
WOM Marketing sa zakladá na reklame „ústnym podaním“, ktorý má síce silu presvedčiť, no na Slovensku je málo rozšírený. O tom, či bude skutočnosť o pár rokov iná, sa zamýšľa spoluzakladateľ Buzzhunter.sk Jord Nikov (Mladý Kreatívec).
Geolokačné siete ako Foursquare či Gowalla už nie sú len o „check-inoch“ na miestach, s ktorými sa užívatelia chcú pochváliť známym. Dajú sa využiť aj na skutočný marketing. Najlepšie tipy prezradí Peter Netri z úspešnej digitálnej agentúry Kremsa Digital.
Toto sú mená, za ktorými stoja silné osobnosti, mimoriadne úspešné vo svojej pracovnej oblasti. Spoznať ich môže každý... Na ASMO Marketing konferencii už 30. marca 2012 v Bratislave. Všetky informácie, ako aj prihlasovací formulár sú uverejnené na webe konferencia.dashofer.sk!
Inšpiratívne príbehy úspechu rozpovie zakladateľ a riaditeľ online marketingovej agentúry bez maturity, ale s uznaním Michal Dragan a „mama“ projektu sashe.sk, kde sa to krásnymi (na druhej strane aj prácne vybojovanými) vecami doslova hemží, Saša Šmidáková.
Základom efektívnej propagácie, ktorá vyústi do transformácie potenciálneho zákazníka na skutočného, je dobré užívateľské rozhranie. Na webe či v mobilných aplikáciách vplýva na rozhodovanie návštevníka farba i rozloženie. Ako? O tom viac povie Lukáš Horák z Plat4M.
Najlepšie digitálne kampane predstaví Peter Šebo (Zoznam.sk, TheMarketers.biz), kde upozorní na vychytávky, čo skutočne fungovali úspešne. Tým však chce povedať jediné... „Nekopírujte, inšpirujte sa“.
Poznáte skutočnú pravdu o Facebooku? Klamstiev už totiž bolo dosť – práve tie vyvráti človek, ktorý si servítku pred ústa rozhodne nedáva, Radovan Grežo z MUW;Digital.
WOM Marketing sa zakladá na reklame „ústnym podaním“, ktorý má síce silu presvedčiť, no na Slovensku je málo rozšírený. O tom, či bude skutočnosť o pár rokov iná, sa zamýšľa spoluzakladateľ Buzzhunter.sk Jord Nikov (Mladý Kreatívec).
Geolokačné siete ako Foursquare či Gowalla už nie sú len o „check-inoch“ na miestach, s ktorými sa užívatelia chcú pochváliť známym. Dajú sa využiť aj na skutočný marketing. Najlepšie tipy prezradí Peter Netri z úspešnej digitálnej agentúry Kremsa Digital.
Toto sú mená, za ktorými stoja silné osobnosti, mimoriadne úspešné vo svojej pracovnej oblasti. Spoznať ich môže každý... Na ASMO Marketing konferencii už 30. marca 2012 v Bratislave. Všetky informácie, ako aj prihlasovací formulár sú uverejnené na webe konferencia.dashofer.sk!