|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. septembra 2010
Abarth predstaví v Paríži dva nové modely
Zatiaľ čo v jari na autosalóne v Ženeve predstavil Abarth „päťstovku“ ako kabriolet a Punto Evo vo svojom športovom prevedení, na blížiacom sa parížskom autosalóne budú ...
Zdieľať
Foto: Abarth
BRATISLAVA 14. septembra (WEBNOVINY) - Zatiaľ čo v jari na autosalóne v Ženeve predstavil Abarth „päťstovku“ ako kabriolet a Punto Evo vo svojom športovom prevedení, na blížiacom sa parížskom autosalóne budú mať jeho návštevníci možnosť vidieť športové verzie týchto posledných modelov s označením EsseEsse.
Vrcholné verzie obidvoch modelov dostali okrem iného silnejšie brzdy a vylepšený podvozok. Obidve autá majú pod kapotou turbodúchadlom preplňovanú „jedna-štvorku“. V modeli 500 C Esse Esse je tento motor vyladený na 119 kW (160 k), čo predstavuje nárast výkonu v porovnaní s modelom 500 C o 16 kW (20 k). Verzia EsseEsse produkuje 230 Nm krútiaceho momentu, čo je o 24 Nm viac, ako ponúka štandardný Fiat 500 C od Abarthu. Verzia EsseEsse sa navyše môže pochváliť špeciálnym športovým dvojitým výfukom Record Monza. Abarth 500 C EsseEsse sa na stovku rozbehne za slušných 7,6 sekundy a zrýchľovať prestane až pri rýchlosti 219 km/h.
Preplňovaná „jedna-štvorka“ je vo väčšom Abarthe Punto Evo EsseEsse vyladená na 134 kW (180 k), čo je o 13 kW (15 k) viac, ako produkuje štandardný Abartu Punto Evo. Krútiaci moment narástol z 250 Nm na 270 Nm. Maximálnu rýchlosť predstavuje 216 km/h a zrýchlenie z nuly na stovku zvláda Abarth Punto Evo EsseEsse za 7,5 sekundy. Okrem originálnych 18-palcových diskov kolies sa verzia EsseEsse líši od slabšej verzie športovými sedadlami značky Sabelt čalúnenými čiernou kožou.
Vrcholné verzie obidvoch modelov dostali okrem iného silnejšie brzdy a vylepšený podvozok. Obidve autá majú pod kapotou turbodúchadlom preplňovanú „jedna-štvorku“. V modeli 500 C Esse Esse je tento motor vyladený na 119 kW (160 k), čo predstavuje nárast výkonu v porovnaní s modelom 500 C o 16 kW (20 k). Verzia EsseEsse produkuje 230 Nm krútiaceho momentu, čo je o 24 Nm viac, ako ponúka štandardný Fiat 500 C od Abarthu. Verzia EsseEsse sa navyše môže pochváliť špeciálnym športovým dvojitým výfukom Record Monza. Abarth 500 C EsseEsse sa na stovku rozbehne za slušných 7,6 sekundy a zrýchľovať prestane až pri rýchlosti 219 km/h.
Preplňovaná „jedna-štvorka“ je vo väčšom Abarthe Punto Evo EsseEsse vyladená na 134 kW (180 k), čo je o 13 kW (15 k) viac, ako produkuje štandardný Abartu Punto Evo. Krútiaci moment narástol z 250 Nm na 270 Nm. Maximálnu rýchlosť predstavuje 216 km/h a zrýchlenie z nuly na stovku zvláda Abarth Punto Evo EsseEsse za 7,5 sekundy. Okrem originálnych 18-palcových diskov kolies sa verzia EsseEsse líši od slabšej verzie športovými sedadlami značky Sabelt čalúnenými čiernou kožou.
Súvisiace články:
Chevrolet predstaví v Paríži modernizovanú Captivu (14. 9. 2010)
Opel predstaví Astru GTC (8. 9. 2010)
Chevrolet ukáže v Paríži aj nové sériové Aveo (8. 9. 2010)
Bentley Continental GT prešlo modernizáciou (8. 9. 2010)
Boj o titul najrýchlejšieho auta sveta pokračuje (7. 9. 2010)
Kia Venga bude mať dvojičku - Hyundai ix20 (4. 9. 2010)
Renault v Paríži predstaví faceliftovanú Lagunu (3. 9. 2010)
V Paríži sa ukáže aj vynovený Citroën C4 Picasso (3. 9. 2010)
Toyota predstaví v Paríži novinku Verso-S (2. 9. 2010)
Alfa Romeo GT sa lúči limitovanou edíciou (1. 9. 2010)