|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. septembra 2012
AAA AUTO vyvíja systémy pre výkup áut a vzťahy so zákazníkmi
Skupina AAA AUTO rozširuje jej pôsobnosť aj na poli informačných a komunikačných technológií. Dcérska spoločnosť AUTOMOTIVE RETAIL SYSTEMS s. r. o. (vznikla premenovaním firmy CarWay Assistance CZ s. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 20. septembra (WBN/PR) - Skupina AAA AUTO rozširuje jej pôsobnosť aj na poli informačných a komunikačných technológií. Dcérska spoločnosť AUTOMOTIVE RETAIL SYSTEMS s. r. o. (vznikla premenovaním firmy CarWay Assistance CZ s. r. o.), ktorá je v stopercentnom vlastníctve AAA Auto Group N. V., vyvíja dva nové, autonómne softvérové systémy – jeden pre správu vzťahov so zákazníkmi (CRM) a druhý pre oceňovanie, výkup a správu skladových zásob jazdených vozidiel. Oba systémy sú tesne pred dokončením a ich testovanie začne v prvom štvrťroku 2013.
„V priebehu posledných dvadsiatich rokov AAA AUTO vykúpilo a predalo 1,2 miliónov vozidiel. Počas tohto času sme rovnako preverili a ocenili niekoľko miliónov ďalších áut, ktoré sme nevykúpili a hovorili s ďalšími miliónmi potenciálnych zákazníkov. Teraz sa chystáme tieto skúsenosti využiť na vývoj nových softvérových riešení pre veľkých predajcov automobilov. Naše systémy sú vhodné pre firmy s viac než dvadsaťtisíc predanými novými či jazdenými vozidlami ročne. Predpokladáme, že budeme predávať len jednu licenciu v každej krajine, aby sme zaistili exkluzivitu. V tomto novom produkte vidíme cestu pre diverzifikáciu našich podnikateľských aktivít,“ zdôraznila generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová, ktorá bola štyri roky vo funkcii CIO a štrnásť rokov viedla Call Centrum. Testovanie oboch systémov v AAA AUTO je naplánované na prvý štvrťrok 2013. Do plnej prevádzky by mali byť spustené v polovici roka 2013 a ich predaj by sa mal začať do konca budúceho roka.
„Nový CRM systém umožní AAA AUTO a všetkým ostatným spoločnostiam, ktoré sa rozhodnú ho využívať, lepšie riadiť ich call centrá, retenciu zákazníkov a prediktívne volanie klientom. Druhý systém, predbežne pomenovaný EBook, je v reálnom čase pracujúca integrovaná aplikácia integrujúca moduly pre riadenie skladových zásob vozidiel, ich oceňovanie, optimalizáciu obrátkovosti automobilov v náväznosti na ich predajné ceny, predikciu rozmiestnenia vozidiel v náväznosti na najlepšiu likviditu v porovnaní s ich cenou, s množstvom ďalších funkcií pre riadenie všetkých aspektov predajného procesu jazdených automobilov. Systém pracuje s informáciami z predchádzajúcich uskutočnených predajov, navyše využíva reálne dáta, získavané každé dve hodiny s pomocou dataminigu zo serveru s ponukami vozidiel. Aplikácia automatizuje proces výkupu a oceňovanie vozidiel, čo znižuje na minimum možnosť ľudskej chyby, a hodnotí všetky výkupné príležitosti tak, aby najlepšie ponuky boli vždy zvýraznené. Všetky funkcionality vychádzajú z mnohoročných praktických skúseností AAA AUTO ako najväčšieho predajcu jazdených vozidiel s najväčším call centrom v krajine,“ uviedol Roman Hošek, riaditeľ divízie informatiky AAA AUTO. Dokonca už v tejto fáze, keď sú oba systémy vo vývoji, spoločnosť získala niekoľko ponúk od potenciálnych záujemcov o ich kúpu.
„Každá spoločnosť, ktorá sa rozhodne pre implementáciu tohto autonómneho nezávislého systému, získa v krajine jej pôsobenia veľký náskok pred ostatnými firmami v odvetví, pretože ide o unikátny softvér, ktorý v podstate nemá porovnateľnú konkurenciu. Osobne budem v pozícii konzultanta dohliadať nad implementáciou systému v Ázii a na Strednom východe, z môjho budúceho pôsobiska v Austrálii, kde moje deti od roku 2015 začnú chodiť do školy. Beriem to ako možnosť byť aspoň čiastočne aktívny na mojom podnikateľskom dôchodku po opustení AAA AUTO,“ povedal Anthony James Denny, zakladateľ AAA AUTO a jeho majoritný akcionár. „Základné stavebné prvky oboch systémov sú už v AAA AUTO istú dobu v prevádzke a pomohli nám prekonať obdobie novo nastupujúcej krízy, keď sa nám podarilo dosiahnuť v desiatich po sebe idúcich štvrťrokoch permanentné zvyšovanie počtu predaných vozidiel aj zisku,“ dodal Denny. Pre konzultácie v priebehu predaja a implementácie oboch systémov budú k dispozícii aj ďalší top manažéri skupiny AAA AUTO.
„V priebehu posledných dvadsiatich rokov AAA AUTO vykúpilo a predalo 1,2 miliónov vozidiel. Počas tohto času sme rovnako preverili a ocenili niekoľko miliónov ďalších áut, ktoré sme nevykúpili a hovorili s ďalšími miliónmi potenciálnych zákazníkov. Teraz sa chystáme tieto skúsenosti využiť na vývoj nových softvérových riešení pre veľkých predajcov automobilov. Naše systémy sú vhodné pre firmy s viac než dvadsaťtisíc predanými novými či jazdenými vozidlami ročne. Predpokladáme, že budeme predávať len jednu licenciu v každej krajine, aby sme zaistili exkluzivitu. V tomto novom produkte vidíme cestu pre diverzifikáciu našich podnikateľských aktivít,“ zdôraznila generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová, ktorá bola štyri roky vo funkcii CIO a štrnásť rokov viedla Call Centrum. Testovanie oboch systémov v AAA AUTO je naplánované na prvý štvrťrok 2013. Do plnej prevádzky by mali byť spustené v polovici roka 2013 a ich predaj by sa mal začať do konca budúceho roka.
„Nový CRM systém umožní AAA AUTO a všetkým ostatným spoločnostiam, ktoré sa rozhodnú ho využívať, lepšie riadiť ich call centrá, retenciu zákazníkov a prediktívne volanie klientom. Druhý systém, predbežne pomenovaný EBook, je v reálnom čase pracujúca integrovaná aplikácia integrujúca moduly pre riadenie skladových zásob vozidiel, ich oceňovanie, optimalizáciu obrátkovosti automobilov v náväznosti na ich predajné ceny, predikciu rozmiestnenia vozidiel v náväznosti na najlepšiu likviditu v porovnaní s ich cenou, s množstvom ďalších funkcií pre riadenie všetkých aspektov predajného procesu jazdených automobilov. Systém pracuje s informáciami z predchádzajúcich uskutočnených predajov, navyše využíva reálne dáta, získavané každé dve hodiny s pomocou dataminigu zo serveru s ponukami vozidiel. Aplikácia automatizuje proces výkupu a oceňovanie vozidiel, čo znižuje na minimum možnosť ľudskej chyby, a hodnotí všetky výkupné príležitosti tak, aby najlepšie ponuky boli vždy zvýraznené. Všetky funkcionality vychádzajú z mnohoročných praktických skúseností AAA AUTO ako najväčšieho predajcu jazdených vozidiel s najväčším call centrom v krajine,“ uviedol Roman Hošek, riaditeľ divízie informatiky AAA AUTO. Dokonca už v tejto fáze, keď sú oba systémy vo vývoji, spoločnosť získala niekoľko ponúk od potenciálnych záujemcov o ich kúpu.
„Každá spoločnosť, ktorá sa rozhodne pre implementáciu tohto autonómneho nezávislého systému, získa v krajine jej pôsobenia veľký náskok pred ostatnými firmami v odvetví, pretože ide o unikátny softvér, ktorý v podstate nemá porovnateľnú konkurenciu. Osobne budem v pozícii konzultanta dohliadať nad implementáciou systému v Ázii a na Strednom východe, z môjho budúceho pôsobiska v Austrálii, kde moje deti od roku 2015 začnú chodiť do školy. Beriem to ako možnosť byť aspoň čiastočne aktívny na mojom podnikateľskom dôchodku po opustení AAA AUTO,“ povedal Anthony James Denny, zakladateľ AAA AUTO a jeho majoritný akcionár. „Základné stavebné prvky oboch systémov sú už v AAA AUTO istú dobu v prevádzke a pomohli nám prekonať obdobie novo nastupujúcej krízy, keď sa nám podarilo dosiahnuť v desiatich po sebe idúcich štvrťrokoch permanentné zvyšovanie počtu predaných vozidiel aj zisku,“ dodal Denny. Pre konzultácie v priebehu predaja a implementácie oboch systémov budú k dispozícii aj ďalší top manažéri skupiny AAA AUTO.