|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
AAA AUTO tento rok už predalo cez dvadsať tisíc vozidiel
Skupina AAA AUTO stále udržuje veľmi silné tempo rastu predajov. Pre vozidlo si do niektorej zo 33 pobočiek od začiatku roka prišlo už 20 301 zákazníkov, pričom len v apríli to bolo 5 722. V predajoch ...
Zdieľať
BRATISLAVA 6. mája (WBN/PR) - Skupina AAA AUTO stále udržuje veľmi silné tempo rastu predajov. Pre vozidlo si do niektorej zo 33 pobočiek od začiatku roka prišlo už 20 301 zákazníkov, pričom len v apríli to bolo 5 722. V predajoch tradične viedla Česká republika, najrýchlejšie však rastie moskovská pobočka v Ruskej Federácii.
Podľa jednotlivých krajín sa v apríli predalo v Českej republike 3 792 vozidiel, na Slovensku 1 482, v Ruskej federácii 290 a v Maďarsku 158.
"Pokračujeme v neprerušenom medziročnom raste už 48 mesiacov, pričom hlavným ťahúňom úspechu je Česká republika. Vysoký podiel na razantnom raste v Česku i na Slovensku malo zavedenie nového úverového produktu na nákup vozidla s RPMN vo výške 0 %, ktorý sme v súčinnosti s našimi partnermi začali postupne sprostredkovávať už od začiatku roka. V Rusku sme v apríli predali dokonca najviac vozidiel od otvorenia pobočky v roku 2011, s medziročným rastom o 32,4 %. Veľmi dobre sme na tom krátko po vstupe aj na maďarskom trhu, hoci slávnostné otvorenie plného predaja je naplánované až na 15. mája. Veríme, že vďaka tomuto tempu rastu ešte pred koncom roka prekročíme mesačný objem predaja 6 000 vozidiel," povedala generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová.
Veľmi dynamicky rastie aj predaj prostredníctvom novej mobilnej aplikácie pre mobilné zariadenia na platformách iOS a Android. "Aplikácia, ktorú sme spustili v polovici februára, má teraz 25 000 užívateľov, a ich počet rastie mesačne zhruba o 5 %. Vďaka aplikácii sme už predali 60 vozidiel, pričom záujem sa v poslednom mesiaci zdvihol o 70 %," uviedla Topolová.
V Českej republike už na začiatku roka spoločnosť začala sprostredkovávať aj pôžičku na automobil s nulovým navýšením. "Potvrdzuje to našu snahu sústrediť sa na čo najväčšie množstvo predaných vozidiel. Verím, že aj vďaka produktu s nulovým navýšením sa nám podarí prekonať doteraz odhadovaný ročný celkový predaj vo výške 62 000 vozidiel," dodala Topolová.
Priemerná cena predávaného vozidla je v súčasnej dobe 6 450 eur a vzrástla oproti poslednému štvrťroku roku 2013 už o 16 percent. "Darilo sa aj značke zánovných áut Mototechna, ktorá za prvé 4 mesiace tohto roka predala 2 200 vozidiel, čo predstavuje medziročný rast o 230 percent. Z pohľadu najpredávanejších áut v AAA AUTO dlhodobo dominujú značky Škoda, VW a Ford, u Mototechny Škoda, Hyundai a Kia," dodala Topolová.
Podľa jednotlivých krajín sa v apríli predalo v Českej republike 3 792 vozidiel, na Slovensku 1 482, v Ruskej federácii 290 a v Maďarsku 158.
"Pokračujeme v neprerušenom medziročnom raste už 48 mesiacov, pričom hlavným ťahúňom úspechu je Česká republika. Vysoký podiel na razantnom raste v Česku i na Slovensku malo zavedenie nového úverového produktu na nákup vozidla s RPMN vo výške 0 %, ktorý sme v súčinnosti s našimi partnermi začali postupne sprostredkovávať už od začiatku roka. V Rusku sme v apríli predali dokonca najviac vozidiel od otvorenia pobočky v roku 2011, s medziročným rastom o 32,4 %. Veľmi dobre sme na tom krátko po vstupe aj na maďarskom trhu, hoci slávnostné otvorenie plného predaja je naplánované až na 15. mája. Veríme, že vďaka tomuto tempu rastu ešte pred koncom roka prekročíme mesačný objem predaja 6 000 vozidiel," povedala generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová.
Veľmi dynamicky rastie aj predaj prostredníctvom novej mobilnej aplikácie pre mobilné zariadenia na platformách iOS a Android. "Aplikácia, ktorú sme spustili v polovici februára, má teraz 25 000 užívateľov, a ich počet rastie mesačne zhruba o 5 %. Vďaka aplikácii sme už predali 60 vozidiel, pričom záujem sa v poslednom mesiaci zdvihol o 70 %," uviedla Topolová.
V Českej republike už na začiatku roka spoločnosť začala sprostredkovávať aj pôžičku na automobil s nulovým navýšením. "Potvrdzuje to našu snahu sústrediť sa na čo najväčšie množstvo predaných vozidiel. Verím, že aj vďaka produktu s nulovým navýšením sa nám podarí prekonať doteraz odhadovaný ročný celkový predaj vo výške 62 000 vozidiel," dodala Topolová.
Priemerná cena predávaného vozidla je v súčasnej dobe 6 450 eur a vzrástla oproti poslednému štvrťroku roku 2013 už o 16 percent. "Darilo sa aj značke zánovných áut Mototechna, ktorá za prvé 4 mesiace tohto roka predala 2 200 vozidiel, čo predstavuje medziročný rast o 230 percent. Z pohľadu najpredávanejších áut v AAA AUTO dlhodobo dominujú značky Škoda, VW a Ford, u Mototechny Škoda, Hyundai a Kia," dodala Topolová.