|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 24.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Emília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
19. decembra 2012
AAA AUTO k dnešnému dňu predalo 50 000 jazdených vozidiel
Skupina AAA AUTO dnes predala jej tohtoročné päťdesiattisíce vozidlo. Zákazník si ho odviezol z centrály v Prahe. Spoločnosť tak splnila cieľ pre rok 2012. „Každé ďalšie auto, ktoré ...
Zdieľať
BRATISLAVA 19. decembra (WBN/PR) - Skupina AAA AUTO dnes predala jej tohtoročné päťdesiattisíce vozidlo. Zákazník si ho odviezol z centrály v Prahe. Spoločnosť tak splnila cieľ pre rok 2012.
„Každé ďalšie auto, ktoré predáme do konca roka, už bude nad plán,“ komentovala výsledky generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová. „Už teraz je ale zrejmé, že takmer dva týždne pred koncom roka sme prekonali celkový minuloročný predajný výsledok o viac než päťtisíc vozidiel. Je to, ako keby sme vlani predávali najmenej o dva mesiace dlhšie,“ dodala Topolová.
Päťdesiattisíce vozidlo si zákazník odviezol z najväčšej pobočky AAA AUTO v Prahe, ktorá je tradičným „ťahúňom“ predajov celej skupiny AAA AUTO. Na slovenskom trhu si dominantné postavenie v počte predaných jazdených vozidiel drží pobočka v Bratislave.
Podľa Topolovej sa na zvýšení predajných výsledkov v tomto roku podieľalo niekoľko faktorov: „Nepretržité diskusie o tom, či prichádza nová vlna ekonomického spomalenia, viedli zákazníkov k väčšiemu premýšľaniu, ako pri nákupe auta vlastné peniaze vynaložiť čo najefektívnejšie. Pri čisto ekonomickom uvažovaní jazdené vozidlá ich pomerom medzi úžitkovou hodnotou a cenou jednoznačne vedú pred novými. Stále viac ľudí využíva aj možnosť nákupu vozidiel na splátky, takže si lepšie jazdené vozidlo môže dovoliť širší okruh zákazníkov,“ uviedla Topolová.
Za úspechom podľa Topolovej stojí aj dôsledné uplatňovanie pokrízovej firemnej stratégie z hľadiska výberu vozidiel. „Sústredíme sa len na tie najlikvidnejšie modely, novšie vozidlá po prvom alebo druhom majiteľovi, so servisnou knižkou a jasnou históriou. O takéto autá je na trhu najväčší záujem,“ dodala.
Podľa počtu predaných vozidiel patrí AAA AUTO v Českej republike a na Slovensku medzi najväčších predajcov ako jazdených, tak nových áut. „Ak porovnáme predaje nových áut a jazdených vozidiel z AAA AUTO, potom sa medzi novými autami predalo viac len automobilov značky Škoda, ktorá nás ale porazila len približne o 15-tisíc vozidiel. Takýto úspech nás veľmi teší,“ uviedla Topolová.
„Každé ďalšie auto, ktoré predáme do konca roka, už bude nad plán,“ komentovala výsledky generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová. „Už teraz je ale zrejmé, že takmer dva týždne pred koncom roka sme prekonali celkový minuloročný predajný výsledok o viac než päťtisíc vozidiel. Je to, ako keby sme vlani predávali najmenej o dva mesiace dlhšie,“ dodala Topolová.
Päťdesiattisíce vozidlo si zákazník odviezol z najväčšej pobočky AAA AUTO v Prahe, ktorá je tradičným „ťahúňom“ predajov celej skupiny AAA AUTO. Na slovenskom trhu si dominantné postavenie v počte predaných jazdených vozidiel drží pobočka v Bratislave.
Podľa Topolovej sa na zvýšení predajných výsledkov v tomto roku podieľalo niekoľko faktorov: „Nepretržité diskusie o tom, či prichádza nová vlna ekonomického spomalenia, viedli zákazníkov k väčšiemu premýšľaniu, ako pri nákupe auta vlastné peniaze vynaložiť čo najefektívnejšie. Pri čisto ekonomickom uvažovaní jazdené vozidlá ich pomerom medzi úžitkovou hodnotou a cenou jednoznačne vedú pred novými. Stále viac ľudí využíva aj možnosť nákupu vozidiel na splátky, takže si lepšie jazdené vozidlo môže dovoliť širší okruh zákazníkov,“ uviedla Topolová.
Za úspechom podľa Topolovej stojí aj dôsledné uplatňovanie pokrízovej firemnej stratégie z hľadiska výberu vozidiel. „Sústredíme sa len na tie najlikvidnejšie modely, novšie vozidlá po prvom alebo druhom majiteľovi, so servisnou knižkou a jasnou históriou. O takéto autá je na trhu najväčší záujem,“ dodala.
Podľa počtu predaných vozidiel patrí AAA AUTO v Českej republike a na Slovensku medzi najväčších predajcov ako jazdených, tak nových áut. „Ak porovnáme predaje nových áut a jazdených vozidiel z AAA AUTO, potom sa medzi novými autami predalo viac len automobilov značky Škoda, ktorá nás ale porazila len približne o 15-tisíc vozidiel. Takýto úspech nás veľmi teší,“ uviedla Topolová.