|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. decembra 2009
85 % ľudí spokojných so službami pošty
Stále viac zákazníkov Slovenskej pošty je spokojných s jej službami. Vyplynulo to z prieskumu, ktorý v roku 2009 realizovala spoločnosť Deloitte Advisory v spolupráci s GfK Slovakia ako súčasť podrobnej ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. decembra (WN/PR) - Stále viac zákazníkov Slovenskej pošty je spokojných s jej službami. Vyplynulo to z prieskumu, ktorý v roku 2009 realizovala spoločnosť Deloitte Advisory v spolupráci s GfK Slovakia ako súčasť podrobnej analýzy trhu pre Slovenskú poštu. Spokojnosť zákazníkov dosahuje rekordných 85 %, pričom spokojných bolo 49 % a veľmi spokojných 36 % zákazníkov pošty. V podobnom prieskume spokojnosti, ktorý v minulom roku uskutočnila Žilinská univerzita, spokojnosť zákazníkov dosiahla 70,1 %.
Zákazníci oceňujú najmä dobrú orientáciu na poštách (63 %), dostupnosť pôšt (50 %), ústretovosť a príjemné správanie zamestnancov pošty (45 %) a príjemné prostredie (34 %). Najväčším nedostatkom podľa prieskumu stále zostáva dlhá čakacia doba, s ktorou je nespokojných 25 % zákazníkov, nedostatok súkromia (27 %) a krátka otváracia doba (25 %).
„Teší nás, že spokojnosť našich zákazníkov neustále narastá. Výsledky prieskumu potvrdzujú, že zákazníci oceňujú pozitívne trendy zmien, ktoré Slovenská pošta v uplynulom období rozbehla. Skvalitnenie práce pôšt, o ktoré sa snažíme, prináša väčší komfort zákazníkom a v konečnom dôsledku zvýšenie ich spokojnosti,“ povedal predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Slovenskej pošty, a.s., Libor Chrást.
V prieskume spokojnosti najlepšie skončili pošty v Nitrianskom kraji, kde celkovú spokojnosť vyjadrilo až 95 % respondentov prieskumu. Na druhom mieste sa umiestnili Košický kraj (87 %), kde je súčasne najvyšší počet zákazníkov, ktorí sú veľmi spokojní (až 53 %). Najmenej spokojných zákazníkov má Slovenská pošta v Bratislavskom kraji, v ktorom spokojnosť s jej službami vyjadrilo 62 % respondentov.
Reprezentatívny prieskum realizovaný spoločnosťou Deloitte Advisory v spolupráci s GfK Slovakia mal za cieľ a podať informáciu o zákazníkoch Slovenskej pošty. Išlo o reprezentatívnu vzorku 1000 respondentov, ktorej zloženie zodpovedá socio-demografickým charakteristikám celej slovenskej populácie. Prieskum prebiehal osobným dopytovaním a uskutočnil sa v období marec až apríl 2009.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody's udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2009 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2008 a STN EN ISO 14001:2004. Spoločnosť je taktiež držiteľom prestížnej ceny HR Gold za inovatívny projekt v personalistike.
Pre viac informácií kontaktujte odbor komunikácie:
Juraj Danielis
Vedúci oddelenia externej a internej komunikácie
Tel.: +421 2 260 101 580
danielis.juraj@slposta.sk
www.posta.sk
Zákazníci oceňujú najmä dobrú orientáciu na poštách (63 %), dostupnosť pôšt (50 %), ústretovosť a príjemné správanie zamestnancov pošty (45 %) a príjemné prostredie (34 %). Najväčším nedostatkom podľa prieskumu stále zostáva dlhá čakacia doba, s ktorou je nespokojných 25 % zákazníkov, nedostatok súkromia (27 %) a krátka otváracia doba (25 %).
„Teší nás, že spokojnosť našich zákazníkov neustále narastá. Výsledky prieskumu potvrdzujú, že zákazníci oceňujú pozitívne trendy zmien, ktoré Slovenská pošta v uplynulom období rozbehla. Skvalitnenie práce pôšt, o ktoré sa snažíme, prináša väčší komfort zákazníkom a v konečnom dôsledku zvýšenie ich spokojnosti,“ povedal predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Slovenskej pošty, a.s., Libor Chrást.
V prieskume spokojnosti najlepšie skončili pošty v Nitrianskom kraji, kde celkovú spokojnosť vyjadrilo až 95 % respondentov prieskumu. Na druhom mieste sa umiestnili Košický kraj (87 %), kde je súčasne najvyšší počet zákazníkov, ktorí sú veľmi spokojní (až 53 %). Najmenej spokojných zákazníkov má Slovenská pošta v Bratislavskom kraji, v ktorom spokojnosť s jej službami vyjadrilo 62 % respondentov.
Reprezentatívny prieskum realizovaný spoločnosťou Deloitte Advisory v spolupráci s GfK Slovakia mal za cieľ a podať informáciu o zákazníkoch Slovenskej pošty. Išlo o reprezentatívnu vzorku 1000 respondentov, ktorej zloženie zodpovedá socio-demografickým charakteristikám celej slovenskej populácie. Prieskum prebiehal osobným dopytovaním a uskutočnil sa v období marec až apríl 2009.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody's udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2009 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2008 a STN EN ISO 14001:2004. Spoločnosť je taktiež držiteľom prestížnej ceny HR Gold za inovatívny projekt v personalistike.
Pre viac informácií kontaktujte odbor komunikácie:
Juraj Danielis
Vedúci oddelenia externej a internej komunikácie
Tel.: +421 2 260 101 580
danielis.juraj@slposta.sk
www.posta.sk