|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 21.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Bohdan
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
1. Len dobrý nápad nestačí
Veľa ľudí si myslí, že stačí mať iba dobrý nápad a pôjde to samo. Nepôjde. Je to veľký mýtus – dobrý nápad je tak 20 % z celkového úspechu a čo je teda zvyšných 80 %? To je tvrdá drina, obetovanie svojho voľného času biznisu, neustále pracovanie na sebe, zlepšovanie podmienok pre zamestnancov a sledovanie trendov. Nemôžete si myslieť, že dobrý nápad vás vyvezie na vrchol ako pracovné plošiny, musíte skutočne makať.
2. Odlíšte sa
Uspieť môžete aj vo veľkej konkurencii, ak ste sa rozhodli pre založenie spoločnosti, ktorá bude predávať oblečenie ako stovky ďalších, aj tak máte šancu. Musíte si uvedomiť, že kopírovať konkurenciu nie je cesta za úspechom. Tá vedie nevyšliapaným chodníčkom – musíte sa niečím odlíšiť, musíte robiť veci úplne inak ako ostatní. Jedine takto si vás všimnú. Jeden z najlepších marketérov na svete, Seth Godin, by vám povedal, aby ste sa stali fialovou kravou v obyčajnom stáde. A mal by pravdu.
3. Inovujte
Sledovať trendy a ťažiť z nich je veľmi dôležité. Preto nemôže zaspať na vavrínoch. Ako dobrý príklad poslúži jedna reštaurácia – pred 20 rokmi patrila medzi špičku v meste, ale za celý ten čas nič nezmenila, ak nerátame nevkusné polepy na výklade – jedálny lístok taký istý, zariadenie také isté a žiadny posun vpred. A preto dnes krachuje. Nebojte sa robiť zmeny k lepšiemu tak, aby to pocítili vaši zákazníci. Ocenia to.
4. Pracujte na sebe
Tak ako chcete rozvíjať podnik, musíte rozvíjať aj sami seba. Nikdy sa nemôžete uspokojiť s tým, čo viete. Učte sa jazyky, ponorte sa do tajov marketingu, choďte na workshop o programovaní, zúčastnite sa prednášok. Jednoducho robte všetko preto, aby ste získali čo najviac nových znalostí.
5. Budujte vzťahy so zákazníkmi
Budovanie vzťahov so zákazníkmi je veľmi dôležité. Či už na sociálnych sieťach alebo v skutočnom živote. Pretože ľudia radšej kupujú od niekoho, kto im je sympatický alebo ho poznajú osobne. Snažte sa toto podchytiť a na trhu môžete uspieť.