|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
260 tisíc USD na boj s podvýživou a prekonaný svetový rekord
Spoločnosti Amway sa podarilo prekonať Guinessov rekord v najväčšej koláži vytvorenej z otlačkov rúk. Počas kampane Power of 5 zameranej na boj s podvýživou detí sa ich podarilo nazbierať celkom 260 ...
Zdieľať
BRATISLAVA 12. mája (WBN/PR) - Spoločnosti Amway sa podarilo prekonať Guinessov rekord v najväčšej koláži vytvorenej z otlačkov rúk. Počas kampane Power of 5 zameranej na boj s podvýživou detí sa ich podarilo nazbierať celkom 260 872.
Z tohoto počtu bolo 75 200 uznaných komisiou pre Guinessove rekordy ako platných. Pôvodný rekord bol 30 006 otlačkov. V rámci kampane Power of 5 spoločnosť Amway prisľúbila darovať za každý otlačok jeden dolár na boj s detskou podvýživou. Darovaná čiastka bola vypočítaná z celkového počtu, celkom tak bolo vybraných viac než 260 tisíc USD.
Otlačky rúk boli zbierané predovšetkým na akciách Amway a ich obchodných partnerov, napríklad v priebehu športových podujatí či školení. Desaťtisíce ľudí sa tak spojili, aby podporili snahu riešiť globálny problém podvýživy. Podľa WHO zahynie na svete ročne 7 miliónov detí mladších ako päť rokov. U 45 percent z nich je hlavnou príčinou podvýživa.
Podstatou kampane Power of Five je distribúcia výživových balíčkov Nutrilite Little Bits do oblastí, kde deti trpia podvýživou. Prášok Little Bits obsahuje 15 dôležitých vitamínov a minerálov a dajú sa jednoducho zamiešať napríklad do nápoja či do jedla.
Výrobok bol vyvinutý na základe doporučení Svetovej zdravotníckej organizácie (WHO) v oblasti výživy pre deti od šesť mesiacov do päť rokov.
Cieľom kampane je však tiež upozorniť na problematiku podvýživy vo svete a podporiť diskusiu o možných riešeniach. "Tým, že sme zapojili zamestnancov a obchodných partnerov Amway, sme odštartovali hnutie, ktoré môže pomôcť desiatkam tisíc detí na svete. A to sme ešte len na začiatku,” hovorí Jeff Terry, globálny manažér pre spoločenskú zodpovednosť Amway. Koláž vytvorená z otlačkov je k videniu v Centre pre optimálne zdravie Nutrilite v Buena Parku v Kalifornii. Dielo v tvare stromu vytvorila výtvarná umelkyňa Georgia Taylor z Michiganu.
Hoci bol svetový rekord prekonaný, kampaň Power of 5 stále pokračuje. Cieľom spoločnosti Amway je dodávať zadarmo Little Bits deťom do 15 krajín (ako zatiaľ distribúcia prebieha, môžete zistiť tu).
Prispieť na kampaň Power of 5 sa dá na našich stránkach (len po prihlásení).
https://www.amway.cz/product/101568,nutrilite-power-of-5#.VUnFT_ntlBc
Z tohoto počtu bolo 75 200 uznaných komisiou pre Guinessove rekordy ako platných. Pôvodný rekord bol 30 006 otlačkov. V rámci kampane Power of 5 spoločnosť Amway prisľúbila darovať za každý otlačok jeden dolár na boj s detskou podvýživou. Darovaná čiastka bola vypočítaná z celkového počtu, celkom tak bolo vybraných viac než 260 tisíc USD.
Otlačky rúk boli zbierané predovšetkým na akciách Amway a ich obchodných partnerov, napríklad v priebehu športových podujatí či školení. Desaťtisíce ľudí sa tak spojili, aby podporili snahu riešiť globálny problém podvýživy. Podľa WHO zahynie na svete ročne 7 miliónov detí mladších ako päť rokov. U 45 percent z nich je hlavnou príčinou podvýživa.
Podstatou kampane Power of Five je distribúcia výživových balíčkov Nutrilite Little Bits do oblastí, kde deti trpia podvýživou. Prášok Little Bits obsahuje 15 dôležitých vitamínov a minerálov a dajú sa jednoducho zamiešať napríklad do nápoja či do jedla.
Výrobok bol vyvinutý na základe doporučení Svetovej zdravotníckej organizácie (WHO) v oblasti výživy pre deti od šesť mesiacov do päť rokov.
Cieľom kampane je však tiež upozorniť na problematiku podvýživy vo svete a podporiť diskusiu o možných riešeniach. "Tým, že sme zapojili zamestnancov a obchodných partnerov Amway, sme odštartovali hnutie, ktoré môže pomôcť desiatkam tisíc detí na svete. A to sme ešte len na začiatku,” hovorí Jeff Terry, globálny manažér pre spoločenskú zodpovednosť Amway. Koláž vytvorená z otlačkov je k videniu v Centre pre optimálne zdravie Nutrilite v Buena Parku v Kalifornii. Dielo v tvare stromu vytvorila výtvarná umelkyňa Georgia Taylor z Michiganu.
Hoci bol svetový rekord prekonaný, kampaň Power of 5 stále pokračuje. Cieľom spoločnosti Amway je dodávať zadarmo Little Bits deťom do 15 krajín (ako zatiaľ distribúcia prebieha, môžete zistiť tu).
Prispieť na kampaň Power of 5 sa dá na našich stránkach (len po prihlásení).
https://www.amway.cz/product/101568,nutrilite-power-of-5#.VUnFT_ntlBc