|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
100. predajňa Môj obchod je na Záhorí
To dobré máte blízko. Práve pod týmto heslom vznikla sieť predajní Môj obchod, ktorá združuje nezávislých majiteľov obchodov s potravinami a rozličným tovarom po celom Slovensku. Projekt, ktorý na ...
Zdieľať
BRATISLAVA 6. septembra (WBN/PR) - To dobré máte blízko. Práve pod týmto heslom vznikla sieť predajní Môj obchod, ktorá združuje nezávislých majiteľov obchodov s potravinami a rozličným tovarom po celom Slovensku. Projekt, ktorý na jeseň 2012 odštartovala spoločnosť METRO Cash & Carry SR, poskytuje drobným regionálnym i mestským predajniam balík podpory založený na ucelenej identite a aktívnej obchodnej spolupráci s veľkoobchodom. Drobní predajcovia tak majú šancu zvýšiť svoju konkurencieschopnosť voči veľkým reťazcom, no zároveň si ponechávajú svoju suverenitu a nezávislosť.
„Moja spolupráca s METRO má dlhú tradíciu. Keď som preto začal rozmýšľať nad možnosťami, ako našej predajni pomôcť ďalej rásť, začlenenie sa do programu Môj obchod bolo prirodzeným a veľmi výhodným riešením,“ hovorí Tibor Ftáčnik z Kostolišťa. Svojej pôvodnej predajni F market tak s pomocou METRO doprial doslova prerod v novopostavenej budove v tesnej blízkosti pôvodného obchodu. „Nová predajňa má plochu približne 100 m2 a veľmi ma teší najmä rozloženie tovaru v súlade s aktuálnymi poznatkami o zvykoch a potrebách zákazníkov, s ktorým mi pomohol tím profesionálov z METRO. Myslím si, že najmä stáli zákazníci veľmi ocenia zvýšený komfort pri nakupovaní, ale aj úplne nové vybavenie – regále, chladiace vitríny, obrandované nákupné vozíky a ďalšie,“ dodáva majiteľ slávnostne otvorenej predajne.
Projekt Môj obchod už dlhšiu dobu úspešne funguje aj v ďalších krajinách, kde spoločnosť METRO pôsobí. Najbližšie predajne je možné nájsť napríklad v Poľsku pod názvom Odido, či v Českej republike ako Můj obchod. Pilierom obchodnej spolupráce METRO s maloobchodníkmi je najmä letáková podpora a pravidelné akčné ponuky na vybraný tovar. Produkty, ktoré sa v letáku Môj obchod objavia, vyberá pritom aliancia tvorená samotnými majiteľmi predajní spoločne s METRO.
„Maloobchodníci tvoria tretinu našich obratov - s ich úspechom je spätý aj úspech METRO. Veľmi nás teší, akým tempom sa počet predajní Môj obchod rozrastá, pretože to znamená, že spolupráca s nami je pre našich partnerov výhodná. Aj predajni pána Ftáčnika želám, aby značka Môj obchod a spolupráca s METRO priniesla jeho podniku čo najväčší rast,“ hovorí Axel Hluchy, generálny riaditeľ METRO.
„Moja spolupráca s METRO má dlhú tradíciu. Keď som preto začal rozmýšľať nad možnosťami, ako našej predajni pomôcť ďalej rásť, začlenenie sa do programu Môj obchod bolo prirodzeným a veľmi výhodným riešením,“ hovorí Tibor Ftáčnik z Kostolišťa. Svojej pôvodnej predajni F market tak s pomocou METRO doprial doslova prerod v novopostavenej budove v tesnej blízkosti pôvodného obchodu. „Nová predajňa má plochu približne 100 m2 a veľmi ma teší najmä rozloženie tovaru v súlade s aktuálnymi poznatkami o zvykoch a potrebách zákazníkov, s ktorým mi pomohol tím profesionálov z METRO. Myslím si, že najmä stáli zákazníci veľmi ocenia zvýšený komfort pri nakupovaní, ale aj úplne nové vybavenie – regále, chladiace vitríny, obrandované nákupné vozíky a ďalšie,“ dodáva majiteľ slávnostne otvorenej predajne.
Projekt Môj obchod už dlhšiu dobu úspešne funguje aj v ďalších krajinách, kde spoločnosť METRO pôsobí. Najbližšie predajne je možné nájsť napríklad v Poľsku pod názvom Odido, či v Českej republike ako Můj obchod. Pilierom obchodnej spolupráce METRO s maloobchodníkmi je najmä letáková podpora a pravidelné akčné ponuky na vybraný tovar. Produkty, ktoré sa v letáku Môj obchod objavia, vyberá pritom aliancia tvorená samotnými majiteľmi predajní spoločne s METRO.
„Maloobchodníci tvoria tretinu našich obratov - s ich úspechom je spätý aj úspech METRO. Veľmi nás teší, akým tempom sa počet predajní Môj obchod rozrastá, pretože to znamená, že spolupráca s nami je pre našich partnerov výhodná. Aj predajni pána Ftáčnika želám, aby značka Môj obchod a spolupráca s METRO priniesla jeho podniku čo najväčší rast,“ hovorí Axel Hluchy, generálny riaditeľ METRO.