Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

100. predajňa Môj obchod je na Záhorí



To dobré máte blízko. Práve pod týmto heslom vznikla sieť predajní Môj obchod, ktorá združuje nezávislých majiteľov obchodov s potravinami a rozličným tovarom po celom Slovensku. Projekt, ktorý na ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 6. septembra (WBN/PR) - To dobré máte blízko. Práve pod týmto heslom vznikla sieť predajní Môj obchod, ktorá združuje nezávislých majiteľov obchodov s potravinami a rozličným tovarom po celom Slovensku. Projekt, ktorý na jeseň 2012 odštartovala spoločnosť METRO Cash & Carry SR, poskytuje drobným regionálnym i mestským predajniam balík podpory založený na ucelenej identite a aktívnej obchodnej spolupráci s veľkoobchodom. Drobní predajcovia tak majú šancu zvýšiť svoju konkurencieschopnosť voči veľkým reťazcom, no zároveň si ponechávajú svoju suverenitu a nezávislosť.


„Moja spolupráca s METRO má dlhú tradíciu. Keď som preto začal rozmýšľať nad možnosťami, ako našej predajni pomôcť ďalej rásť, začlenenie sa do programu Môj obchod bolo prirodzeným a veľmi výhodným riešením,“ hovorí Tibor Ftáčnik z Kostolišťa. Svojej pôvodnej predajni F market tak s pomocou METRO doprial doslova prerod v novopostavenej budove v tesnej blízkosti pôvodného obchodu. „Nová predajňa má plochu približne 100 m2 a veľmi ma teší najmä rozloženie tovaru v súlade s aktuálnymi poznatkami o zvykoch a potrebách zákazníkov, s ktorým mi pomohol tím profesionálov z METRO. Myslím si, že najmä stáli zákazníci veľmi ocenia zvýšený komfort pri nakupovaní, ale aj úplne nové vybavenie – regále, chladiace vitríny, obrandované nákupné vozíky a ďalšie,“ dodáva majiteľ slávnostne otvorenej predajne.

Projekt Môj obchod už dlhšiu dobu úspešne funguje aj v ďalších krajinách, kde spoločnosť METRO pôsobí. Najbližšie predajne je možné nájsť napríklad v Poľsku pod názvom Odido, či v Českej republike ako Můj obchod. Pilierom obchodnej spolupráce METRO s maloobchodníkmi je najmä letáková podpora a pravidelné akčné ponuky na vybraný tovar. Produkty, ktoré sa v letáku Môj obchod objavia, vyberá pritom aliancia tvorená samotnými majiteľmi predajní spoločne s METRO.

„Maloobchodníci tvoria tretinu našich obratov - s ich úspechom je spätý aj úspech METRO. Veľmi nás teší, akým tempom sa počet predajní Môj obchod rozrastá, pretože to znamená, že spolupráca s nami je pre našich partnerov výhodná. Aj predajni pána Ftáčnika želám, aby značka Môj obchod a spolupráca s METRO priniesla jeho podniku čo najväčší rast,“ hovorí Axel Hluchy, generálny riaditeľ METRO.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Agentúra Moody's zlepšila výhľad ratingu nemeckého bankového sektora
<< predchádzajúci článok
Fakulta PEVŠ otvára ďalší študijný odbor Dizajn médií