Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

#BLOGERROKA 2015 zverejnil elitný rebríček blogerov



Prestížny projekt #BLOGERROKA 2015 už po druhýkrát zverejňuje TOP rebríček najlepších blogerov na Slovensku v desiatich kategóriách. Organizátorom súťaže #BLOGERROKA je PR agentúra MEDIA IN, ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 16. mája (WBN/PR) - Prestížny projekt #BLOGERROKA 2015 už po druhýkrát zverejňuje TOP rebríček najlepších blogerov na Slovensku v desiatich kategóriách. Organizátorom súťaže #BLOGERROKA je PR agentúra MEDIA IN, ktorá v porovnaní s predchádzajúcim rokom, priniesla mnohé novinky.


Projekt #BLOGERROKA je na Slovensku jedinečný koncept. Za necelé dva roky sa podarilo na Slovensku zmapovať a vytvoriť unikátnu platformu blogerov a vlogerov v desiatich kategóriách: Cestovanie, Ekonomika, spoločnosť & biznis, Gastronómia, Informačné technológie & inovácie, Krása, Móda, Zdravý životný štýl, Život, umenie & kultúra, Firemný blog. Do súťaže sa mohli historicky po prvýkrát zapojiť i tvorcovia Video blogov.

Každú minútu a pol niekto zahlasoval za blog
"Druhý ročník vyhlásenia výsledkov #BLOGERROKA 2015 naplnil všetky naše očakávania. Digitálny svet ponúka priestor byť kreatívny, nadčasový a veľmi osobný. Myšlienka projektu si získala uznanie blogerov, odbornej verejnosti i partnerov, ktorí vyhľadávajú priestor na vlastný príbeh prostredníctvom online a sociálnych médií: Instagram, Google+, Facebook a YouTube," uviedla Zuzana Lacová, MEDIA IN, organizátor súťaže #BLOGERROKA 2015.

Zaujímavé sú i štatistiky #BLOGERROKA. Počas semifinále, v priemere každú minútu a pol, niekto zahlasoval za svoj obľúbený blog – vlog. Do súťaže sa nominovalo 503 blogerov, ktorí splnili kritériá súťaže. Celkovo blogeri získali 43.000 hlasov, viac ako 77 % audiencie tvorila ženská populácia, blogerroka.sk navštívilo cez mobil a notebook 51,6 % ľudí a najväčší záujem o projekt sa zaznamenal u osôb vo veku od 18 do 34 rokov, tj. viac ako 69 % z celkovej audiencie.

#BLOGERROKA 2015 prilákal pozornosť odborníkov a niesol sa v duchu inovácií
Samotná súťaž, zverejnenie elitného rebríčka najlepších blogerov a vlogerov na Slovensku, priniesla veľa prekvapení i technologických inovácií. Novinkou tohtoročnej súťaže bola Divoká karta zostavená z odborníkov, ktorá dala súťažiacim šancu posunúť ich automaticky do finále. Technickú podporu projektu zabezpečoval Webikon – líder WordPress komunity s prevádzkou komunitného portálu WP a ENPLUG – riešenia najlepších sociálnych aplikácií pre biznis. Historicky sa do súťaže #BLOGERROKA 2015 mali možnosť zapojiť nielen blogeri, ale i YouTuberi, ktorí mohli svoje príspevky nominovať v kategórií Video blog. Priestor na realizáciu získali i spoločnosti, ktoré mali možnosť zabojovať o titul v kategórii Firemný blog.

Galavečer – vyhlásenie víťazov za jednotlivé kategórie
Slávnostné odovzdávanie cien sa uskutočnilo za prítomnosti viac ako 180 hostí a médií, dňa 13. mája 2016 v bratislavskom hoteli Grand Hotel Riverk Park, a Luxury Collection Hotel. Moderátorkou galavečera bola Kristína Farkašová. Slovenská špička blogerov a YouTuberov v desiatich kategóriách s napätím očakávala výsledky súťaže. Víťazmi a najlepšími blogmi na Slovensku v jednotlivých kategóriách sa stali:

• Cestovanie – víťazom sa stal blog Photo and Traveling.
• Ekonomika, spoločnosť a biznis – víťazom sa stal MÔJ VEREJNÝ ZÁPISNÍK.
• Gastronómia - víťazom sa stal blog Terapia jedlom, ktorý si obhájil minuloročné víťazstvo.
• Informačné technológie & inovácie – Víťazom sa stal blog Kamil Aujesky.
• Krása - víťazkou sa stala Moma Horňáková.
• Móda – víťazným blogom je Fresshion.
• Zdravý životný štýl - víťazom sa stal Dušan Plichta.
• Život, umenie & kultúra - Víťazom sa stal blog LifeReset, ktorý si obhájil minuloročné víťazstvo. Táto kategória zaznamenala najväčší počet nielen súťažiacich 89 blogerov, ale i hlasov 6455.
• Firemný blog - Víťazom sa stal WebSupport.
• Špeciálna kategória Video blog - Víťazom sa stal GoGoMANTV.

#BLOGERROKA 2015 získal uznanie partnerov
"Fenoménom dnešnej doby sú bezpochyby online a sociálne médiá, ktoré majú mnoho tvárí. Je to svet autentických príbehov, jedinečných zážitkov a umenia žiť. Byť súčasťou tohto sveta je pre nás veľmi inšpirujúce a obohacujúce, preto sme veľmi radi, že sme mohli podporiť projekt #BLOGERROKA 2015 v úlohe hlavného partnera. Víťazom blahoželáme!" uviedol Ivo Pacovský, Country manažér Bubbleology Slovensko.

"Všetkým víťazom #BLOGERROKA srdečne blahoželáme. Mnohí zo súťažiacich bojovali o titul Bloger roka po druhýkrát, avšak iba tým najlepším sa podarilo obhájiť si minuloročné víťazstvo. Tešíme sa, že súťaž #BLOGERROKA napomáha nielen posúvať hranice mediálneho trhu na Slovensku, ale i to, že pre blogerov je motiváciou a inšpiráciou prezentovať zaujímavé a rôznorodé príspevky. Touto cestou by som sa chcela taktiež poďakovať našim partnerom za prejavenú dôveru a spoluprácu," uviedla Zuzana Lacová, MEDIA IN, organizátor súťaže #BLOGERROKA 2015.
www.blogerroka.sk


Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Blíži sa uzávierka prihlášok do súťaže Slovenská biopotravina roka
<< predchádzajúci článok
Nórsky štátny investičný fond sa pridá k žalobe proti VW