eň ! Nakolko som stálym zákazníkom NAY v B:B,nedá mi nereagovať na dnešnú moju reklamáciu dvd médií- LG DVD+R 1-16x .Minulý týždeň som v tejto predajni zakúpil tieto média a pri napalovaní som zistil,že sa mi nedarí napáliť žiadny film(Sú to súbory VIDEO_TS,čiže nie DivX alebo pod.)-prosto obyčajný film. Pri uzatváraní DVD mi vypísalo Nero,že: "Generovanie okrajov sa nepodarilo..." to zn.,že ani film nenačíta,nakoľko ho napaľovačka nevie uzavrieť.Išiel som teda do Nay v B:Bystrici a pán pri reklamácii musel odskúšať,či naozaj sú vadné tieto media a podľa toho sa buď uzná alebo neuzná raklamácia.Okrem toho,že som tam čakal s manželkou ako idiot(prepáčte mi ten výraz)-okolo 30min.pokiaľ sa mu napálil nejaký film.Ako na potvoru (ako býva väčšinou zvykom) sa podarilo na jedno DVD napáliť skúšobné DVD.Čiže z toho samozrejme vyplinulo,že reklamácia by nebola oprávnená.Samozrejme ,že som tie nepodarky mal aj so sebou,no to nebol dôvod na uznanie reklamácie.Nakolko ide o smiešnych 139Sk(10ks DVDmedií),nemá cenu ďalej rozoberať túto trapnú skutočnosť...Prečo trapnú a podľa mńa aj smiešnu? Pretože som zároveň (i keď mi nebola uznaná reklamácia)kúpil za 350Sk Mini DV kazetu-(smiešne..že??) a okrem toho,v banskobystrickej predajni som nakúpil elektroniku a iný úžitkový tovar od otvorenia predajne (cca pred 6 rokmi)v B.B za viac,než 150tisíc Sk........(Pre mńa je to veľká suma).Priznám sa,že ani samotný obchod NAY,ani pracovník pri reklamácii a ani ja za toto nemôžeme,pretože s najväčšou pravdepodobnosťou nevie z nejakých dôvodov s týmito médiami komunikovať moja napalovačka...Preto neberte túto skutočnosť ako sťažnosť,ale len ako také zamyslenie sa nad sebou pre obch.dom ako sa vlastne chovajú niektorí predajcovia k stálym zákazníkom...
Chodím do tejto predajne až chorobne často a neverím tomu,že by moju tvár pracovníci "nepoznali".Ja si teda osobne myslím,že ak už teda vznikne takáto banálna reklamácia,ja osobne bez mihnutia oka takýmto zákazníkom rád pomôžem a takúto "smiešnu" reklamáciu veľmi rád uznám,pretože viem,že nakúpi u mňa aj nabudúce a vráti sa mi to niekoľko násobne...Ale to by som urobil len ja...Oni si to asi nemôžu dovoliť a možno,že by sa aj kôli tomu hádali-na čo som nemal ani najmenšiu chuť ...Ako som už teda v nadpise písal :...je to možné??? -ja len pevne verím,že takéto predajne sú v menšom počte na slovensku...
|
Po určitom čase však musím skonštatovať,že mi z tejto predajne(Nay-BB)poslali e-mail,kde píšu o možno tak trochu zanedbatelnej reklamácii a ponukli mi,že mi zdarma vymenia tieto media,lebo naozaj išlo o smiešny peniaz.Treba teda v tomto smere ich aj "pochváliť",že vôbec odpovedali na túto skutočnosť.Jedno ma ale mrzí,že zamestnanci tejto predajne nemajú v takej širokej kompetencii rozhodnúť o reklamácii.No snáď sa aj toto časom vyrieši.
|